Propaganda Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 grandisen kosta vel ikke 29,90 i 86??? hmmm...anyways,Grandis er digg....er sjeleglad Pepperoni'n er tilbake Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 grandisen kosta vel ikke 29,90 i 86??? hmmm...anyways,Grandis er digg....er sjeleglad Pepperoni'n er tilbake Den har i perioder kostet mye mer enn det! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 grandisen kosta vel ikke 29,90 i 86??? hmmm...anyways,Grandis er digg....er sjeleglad Pepperoni'n er tilbake Den har i perioder kostet mye mer enn det! Wow. Trodde grændisen kostet rundt 15 kr i 86 jeg siden den kostet rundt 20 kr for ett par-tre år sia Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Er generelt avhengig av frossenpizza.Stort misbruk av ekstra ost og ketchup er en selvfølge.Sitter virkelig dypt i det.Setter 350gram i snitt hver dag. Vurderer og saksøke Stabburet og div andre prudusenter pga avhengighet. Har tenkt til å legge meg inn på "senter" for og komme ut av PIZZAHELVETE. Endret 20. september 2004 av egmur Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 peperoni-grandis er pure crapp Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Grandiosa pepperoni Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Blir pizza idag ja.. Vi bruker bare navnet pizza.. det er grandiosa vi snakker om likevell! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Grandiosa eier. :wøøøøøt: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Blir pizza idag ja.. Vi bruker bare navnet pizza.. det er grandiosa vi snakker om likevell! Flått noen har skjønt det Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Huff, grandis er ikke noe bra. Selv om det er litt godt, er de så små og trauste. En grandis er ikke nok til å mette en stor og normal tenåring, så man må kjøpe flere. Grandis er bare for desperate lan-slaver eller folk som har nettopp spist lunsj. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Selv om det er litt godt, er de så små og trauste. En grandis er ikke nok til å mette en stor og normal tenåring, så man må kjøpe flere. Uenig, det (eneste) geniale med grændis er den perfekte størrelsen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Grandiosa = vomfyll, nothing more. Og så tar det ikke å fryktelig mye lenger tid å lage en hjemmelaget pizza, som smaker utallige ganger bedre. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 grandisen kosta vel ikke 29,90 i 86??? hmmm...anyways,Grandis er digg....er sjeleglad Pepperoni'n er tilbake Den har i perioder kostet mye mer enn det! Klart det har vært tilbud og greier..men jeg husker jo back in the days,når vi betalte rundt 20 spenn for en grændis...og da snakker jeg om 95 ca...da kan den ikke ha kosta 29 i 86... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hjemmelaget er etter min menig best, men skulle jeg velge blant grandiosa-typene ville det definitivt blitt Pepperoni. Synd den ble nedstemt av Kjøtdeig og Løk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Synd den ble nedstemt av Kjøtdeig og Løk. Det fikk jo ingen følger da, begge kommer i butikken... Edit: I 1986 tipper jeg grændisen kosta 10 spenn eller no' (meget usikker tipping). Er vanskelig å huske at ting faktisk kostet mye mindre før. Endret 17. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kan ikke si jeg er avhengig.. det ville bare være for dumt. Eneste jeg er avhengig av er funlight iste Dessuten, er det bare meg som kan finne på å si grændis ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dessuten, er det bare meg som kan finne på å si grændis? Nope, vanlig over store deler av Østlandet skulle jeg tro. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Jippi, i dag er det fredag. Tid for grændis og en iskald 1,5 liters cola Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 vanli grandiosa er helt greit men jeg liker ikke paprika da... men den ene nye gradiosan ... husker ikke hva den heter med det er den som det er peperoni på . den er ganske god. det er DIIIIIGGEEEE lan mat Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Grandis er greit nok. Men må være Pepperoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå