slipknot_fan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har kjøpt alle deler, men trenger litt hjelp med å sette den sammen. Noen som har forslag til hvilke sider som handler om pc-bygging? Er ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette så jeg gjorde det her Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kom med liste over hva du har kjøpt så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Her er det en fin guide til hvordan du skal bygge den Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Kom med liste over hva du har kjøpt så skal jeg hjelpe deg har satt alt der det skal være. eneste jeg trenger hjelp med er de derre greiene strøm, reset og hard-disk lys. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) har satt alt der det skal være. eneste jeg trenger hjelp med er de derre greiene strøm, reset og hard-disk lys. Hvis du åpner manualen til hovedkortet, så vil du se hvor de forskjellige kablene skal settes EDIT : Forøvrig ganske feilpostet Endret 16. september 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Feilpostet, hører hjemme under den kategorien som samsvarer med det problemet du har (her ser det ut som at hovedkort er omtrent rett...) Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg