Rocambole Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei Jeg prøver å finne noen som selger nye vifter som passer i en gammel socket370 PC med celeron 667. Jeg prøvde med en ny vifte, men selv om jeg demonterte poweret så jeg klarte å få lirket den inn så var det ikke plass til å sette den på cpu fordi kondensatorene sto altfor tett. Det jeg trenger er en billig(!!) vifte/kjøleribbe som ikke er så mange cm høy og som ikke tar mer plass i bredden enn cpu'en. og helst ikke lager så mye bråk :-) Har sett på alle de nettbutikkene jeg pleier, men syns det ser ut som alle bare leverer store vifter som kan kjøle ned et grill-element av en athlon xp 3000 og de ser ut på bildene som de er for brede, for høye eller begge deler på en gang. maskinen er gammel, men den fungerer og de som eier den trenger ikke mer ennå. Men er såklart ikke verdt å bruke så uhorvelig mye på den. Håper noen vet om et sted de selger egnede vifter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 du kan jo kikke på microplex eller 3dfxcool om du ikke har gjordt allerede eller så skader det ikke å ta en tur til noen butikker som fører data (som expert) og se om de har noe liggende, eller at du finner noe på et eller annet som skal kasseres Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Biltema har slikt billig. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Biltema har slikt billig. Jammen har du rett! *klasker panne for at jeg ikke tenkte på det selv* Også så billig da :-) 79.90 Tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå