trym13 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg er ganske ny til frontpage 2003 og skal lage meg et messageboard. jeg har fått opp linken og alt mulig. men når jeg trykker på linken til forumet kommer jeg in på en ny side. jeg vill helst ha forumet/messageboardet inne i siden hvis dere skjønner hva jeg mener. sånn at al designen osv fra siden forsatt er der. har fixa forum/messageboard fra alxnet.com. hadde vært snilt hvis noen hadde hjulpet meg ut av problemet. jeg bruker frontpage 2003 hvis det er til noe hjelp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva slags forum bruker du? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Kanskje du må bruke en kodesnutt inne i <a href'en> din; target="main", eller er det jeg som ikke har forstått spørsmålet kanskje..? Endret 16. september 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Jeg bruker et fra alxnet.com. hm. jeg ekke så in-to html kode redigering. hva mener du oshea. jeg trenger en litt bedre forklaring . sorry for det. Endret 16. september 2004 av trym13 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ok, da vet jeg ikke. Om du bruker frames, kan du jo bare få forumsiden til å åpne seg i "hovedrammen" ved å sette target på menyvalget som fører til forumet. Men du bruker kanskje ikke rammer? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kanskje en <iframe> kan løse utfordringen din, er ikke helt sikker hvordan Alxnet forumet fungerer, men om det krever at du går inn på http://forum.alxnet.com/brukernavn/ eller tilsvarende, er det IFRAME som er løsningen. Søk på W3C.org eller Google.com for mer informasjon om IFRAME. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 trym13, se på svar nr. 2 til PC.. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 ok. dette er siden. www.fatdogprod.com jeg skal prøve og få dette forumet -> http://pub.alxnet.com/forum?id=1119830 in i selve "ramma" på sia. håper dere skjønner. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 john richard. det krever ikke at man går in på linken. www.rullkristiandsand.com har det akkurat sånn jeg vill ha det. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Rullkristiansand bruker frames. For å få til det samme, kan du bruke iFrame, noe som gir en liknende effekt. En iFrame gir et "vindu" der man har en annen webside inni. <iframe src="http://pub.alxnet.com/guestbook?id=2560497" height="200" width="300">Nettleseren din støtter ikke iFrames.</iframe> Endret 16. september 2004 av Mikka Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Dobbelpost. Forumet klikka. Endret 16. september 2004 av Mikka Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 john richard. det krever ikke at man går in på linken. www.rullkristiandsand.com har det akkurat sånn jeg vill ha det. Jo det gjør det! Tror ikke du skjønte meg helt, men du har ikke frames, og derfor er IFRAME løsningen. Noen har allerede gitt deg ett ferdig kodeforslag...din late....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå