Vegar01 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei. Har nettopp kjøpt meg xbox fra elkjøp, har ikke sjekket, men det er vel v.1.6... Jeg har planer om å modde den, men er ikke sikker på om jeg klarer det selv. Jeg har også planer om å spille Live, så jeg må modde den så jeg må ha en switch eller noe i den duren også. Jeg kan absolutt ingenting om modding, men er ikke totalt lost med tekniske ting generelt. Jeg fikk et telefonnummer av en kompis, og da jeg ringte det fikk jeg beskjed om at det kostet 600,- for modding. Jeg spurte om det gikk an å spille online da, og da svarte han at de ventet på en ny chip fra England, som gjorde dette mulig. Dette koster da 1000,- for moddingen med all software osv. Det jeg lurer på er om noen har et bedre tilbud i Bergens-området eller om dette er et godt tilbud. Hvis ikke, så lurer jeg på om det finnes noen gode norske guider for enkel modding av xbox (med Live-support). Har lest litt rundtom men blir egentlig bare mer og mer forvirret av alt jeg leser. På forhånd takk. - Vegar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 5-600kr er en normal pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå