db Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 HEi!! Jeg skal kjøpe meg vannkjøling til mitt sapphire radeon 9800 pro kort, hva er best og hva anbefaler dere??? send gjerne en link??? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23351 denne er fet.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan anbefale DD Maze4. http://www.dangerden.com/mall/blocks/maze4gpu.asp Finnes med TEC-element om du er så barsk. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Her du tilgang til tykke alu eller kobberplater kan du lage selv. Helst litt mer enn 10mm tykke. Sag til fasongen du skal ha og bor hull for å feste blokken på kortet. Lag kanaler med 9mm bor. Åpningen gjenges med 1/8" tapp. Tverrboringer kan gjenges og plugges med f.eks. 10mm rustfri skrue eller 1/8" messing plugg. Det som stikker ut sages av. Et vel 10cm langt 10mm kobber-rør settes lodrett i en skrustikke og klemmes flatt på midten. Gjenges i hver ende med 1/8" snitt. Sag av midt på det flate og bruk en skiftenøkkel til å skru rørene inn i blokken. Ha gjerne på gjengetape eller annet tetningsstoff. Sag så rørene til passe lengde, 15-20mm. Pynt på endene med fil. Og vips , vel, etter littt arbeide da, så har du en vannblokk for et par tiere. Alle mine (9 av alu i to maskiner) er laget slik og funker supert. Den ene jeg har kjøpt er på CPU, til den andre CPU laget jeg selv. De er like gode Vannblokk på skjermkort , Vannblokk PSU Hvis du har sidevindu og det skal se pent (kjøpt) ut, så kan det jo lakkes Endret 16. september 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Maze 4 er å annbefale dp Lenke til kommentar
db Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 takker for informasjon Men vis jeg skal kjøpe den på microplex, hva mere må jeg da ha for at dette skal funke, pompe osv...????? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Flyttes fra kjøling - luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå