Aleksweb Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hei, har en Dell Optiplex (vet ikke modell) Strømforsyningen er sprengt!, Hva skal jeg gjøre nå? har en ATX-strømforsyning, men den sprengte hadde en ATX-kontakt og en AUX-kontakt som gikk til hovedkortet og det har ikke jeg!. Har dell spesiallaget strømforsyningene sine? Endret 16. september 2004 av Aleksweb Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Er det ingen som har peiling på sånne strømforsyninger? Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dell har spesielle strømforsyninger ja. Pluggen ser helt lik ut de på vanlige ATX power, men ledningene er koblet forskjellig. Mistenker at du må kontakte Dell for å få tak i ny. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ser da vanlig ut for meg... Tviler også på at Dell ville gjort noe sånt, hva står det på PSU en din da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bumping, brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg