Åsmund Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei jeg skal lage en pressentasjon av www.kin.no Den skal ha plass på en mini cd. Usikker på kapasitet. Men Jeg lurer litt på hvordan jeg skal lage det. Jeg tenkte på en internettside, med linker, ala hjemmePC, som starter når du setter i cd-en. Men dette virker litt jalla med en vanlig internettside, så jeg lurte om jeg kunne bruke andre program som kan lage linker og slik som en vanlig hjemmeside? Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 flash er en fin ting for å gjøre det du sier.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 jaok. Det har jeg ikke lært meg, men det bør vel ike ta så lang tid? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Flash er jo ypperlig til sånt, men du har jo en gedigen fordel i forhold til en 'vanlig' internettside siden alt er lagret på en CD: Nemlig at du ikke trenger å ta særlig hensyn til størrelse / tyngde på grafikken og dermed kan bruker langt mer grafikk enn du normalt ville brukt på en webside uten at brukeren oppfatter det som tregt å hente opp. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) ja, den må muligens være brukbar på internett og, men jeg vet ikke helt. kan vel lage 2 versjoner edit: Jeg må jobbe på mac på jobben, men kan jeg bruke samme fila på pc? Da kan jeg jobbe hjemme og på jobben. Endret 16. september 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jaok. Det har jeg ikke lært meg, men det bør vel ike ta så lang tid? Det tar tid å lære seg Flash... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det tar veldig kort tid å lære seg å lage tekst, bilder, linære bevegelser og knapper. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Men Flash er ikke ett billig alternativ da... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nei, det er forsåvidt et poeng. Det finnes sikkert billigere alternativer som kan lage vektorbaserte .exe-filer på samme måte som Flash. Men jeg vet ikke om noen... Og forresten; Prowl, du kan sikkert fjerne linken til initiativstråden for visuell kreativitet i signaturen din. Tusen takk for støtten. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Og forresten; Prowl, du kan sikkert fjerne linken til initiativstråden for visuell kreativitet i signaturen din. Tusen takk for støtten. ja, det hadde vært en god idè Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Shockwave (og director) er flott til dette! Flash også... Enkleste er nok webside, om det blir jalla eller ikkje er kun opp til deg og hvilken jobb du gjør. Du kan starte det meste med autorun på cd'en, så mange muligheter. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) ja... Shockwave har jeg hørt om, men ikke director. Shockwave er vel flash det og? Er director flash og? Nå er nok ikke dette noen hastejobb, så jeg kan vel lære meg macromedia flash egentlig. For min egen del. Endret 17. september 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis det er et firma, så kan du jo spørre de om sponsing av Flash. Hvis du jobber der, skulle det bare mangle. Jeg tror nok Flash er det beste alternativet, ja. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) ok. De har Flash på mac. Jeg fant og en bok med director shockwave 8.5.. om je gfinner programmet kan jeg bruke det kanskje. edit: det var på macen det og Endret 17. september 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 bare spør ett nytt spørsmål i samme kategori her jeg. Skal lage 3 pressentasjoner til sammen, den vi har diskutert over, en til digital som er mer spesifisert på ett område og samme greia bare at det er papir versjon og litt anen målgruppe. Men jeg lurte på den digitale versjonen som er retta mot firmaer, tror dere jeg kan trygt bruke powerpoint? De fleste har innstalert det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Powerpoint er meeeget vanlig i kontorlandskapene. Og forresten, det heter "presentasjon" med én s. Endret 29. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå