Sir_cruz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Med plass til ca. 8 konsoller, DvD , forsterker , VHS , og Tuneren min Noen forslag ? Har en 32'' Wide screen for de som lurer det må være sort Endret 16. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Skeidar? Tengte på internett butikker jeg ,., så jeg kan se på de her hjemme og stikke og hente de i butikk eller på posten Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tengte på internett butikker jeg ,., så jeg kan se på de her hjemme og stikke og hente de i butikk eller på posten Både Ikea og Skeidar har internett-sider..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Tengte på internett butikker jeg ,., så jeg kan se på de her hjemme og stikke og hente de i butikk eller på posten Både Ikea og Skeidar har internett-sider..... mvh Pantera hmm viste jeg ikke takk Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Finner ingen som passer til sånn jeg vill ha det så jeg bygger et eget et jeg sort kompakt og plass til masse stæsh men takker , bestiller* hylle * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå