Choica Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bør jeg bytte ut geforce Fx 5800 ultra? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Unnskyld at jeg er litt "ufin", men hva i granskauen for et spørsmål er det? Det er vel bare du som kan svare på om du bør bytte eller ikke. Det minste du kunne gjøre er jo å fortelle litt om hva du bruker maskinen til og hva du forventer av den. Lenke til kommentar
Choica Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hehe.. .glemte det.. bruker den til d nyeste spillene... doom3 , ut2004 osv.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hehe.. .glemte det.. bruker den til d nyeste spillene... doom3 , ut2004 osv.. Det er fortsatt bare du som kan svare på om det bør byttes ut. Men siden du alt spør så får jeg vel hale det ut av deg. Har du prøvd noen av spillene? Er du fornøyd med grafikken? Er du fornøyd med antallet FPS? Bråker kortet for mye? Har du 2500-5000kr du vil bruke? Har du annen maskinvare som kanskje burde oppgraderes først? Spiller du mye? Er grafikk det viktigste i et spill? etc... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis grafikken er flytende, ser jeg ingen grunn til å bytte ut kortet. Hvis du har lav ytelse kan det også være fordi du har for lite RAM til spillene. Du bør ha 1 GB i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå