Getchoo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skal ha meg nytt tastatur. Dette skal brukes til gaming, surfing o.l. Sitter å sikler litt etter dette.. Logitech Ultra X Flat Tastatur? Noen som har noen erfaringer med dette? Eventuelt noen gode alternativer..? Lenke til kommentar
Conda Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bruker dette tastaturet, synes det er ganske behagelig og flott. (knappene er ganske likt som på en bærbar, ikke plasseringsmessig sjølsagt) Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kan anbefale dette, mye bedre enn Logitech Internet navigator spør du meg. Logitech tastaturet er behagelig ja, men er jo utslitt etter en meget kort stund. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 dette tastaturet, koster 282kr+frakt og då får du med optisk mus(som du eventuet selge) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har hatt Logitech Ultra X Flat i en ukes tid nå. Er svært behagelig å skrive på. Men jeg brukte noen dager å venne meg til å spille på det. Litt uvant med så lave taster. Når du har blitt vant med det, er det ikke noe behagelig å skrive/spille på "vanlige" tastaturer med høye taster lengre. Merker at jeg skriver fortere med det også. Anbefales Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard Har dette nå, men liker ikke helt fargene på det.. Ønsker ett svart og/eller sølv tastatur.. Ønsker egentlig den svarte versjonen av det, men den ser ikke ut til å være mulig å oppdrive lenger.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det flate Logitech tastaturet anbefales. Det er helt perfekt - sett bortifra "hurtigtastene" ... de er litt av den feil typen, for min smak. _ johanf Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jaha..? Hva er det som er der da..? Og er taster programmerbare..? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jaha..? Hva er det som er der da..? Og er taster programmerbare..? Jeg har X-flat tastaturet, har hatt det siden onsdag og er meget fornøyd. Det trengs litt tilvenning siden tastene er mye lavere enn på mitt tiligere internet-navigator, men begynner å bli ganske kjent på det nå. Lyden er også mye mer behagelig. Hurtigtastene er: Media, Play/Pause, Mute, Favoritter, E-Post, WWW Disse er mulig å programere via iTouch. Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Takker så mye for svar.. Regner med at jeg kommer til å kjøpe det, grunnet det er flere her som anbefaler det. Er vant med lave tastatur fra flittig bruk av laptop, så det blir nok ikke noe problem.. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Takker så mye for svar.. Regner med at jeg kommer til å kjøpe det, grunnet det er flere her som anbefaler det. Er vant med lave tastatur fra flittig bruk av laptop, så det blir nok ikke noe problem.. Bra valg Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vurderer Logitech Ultra X Flat tastaturet selv. Kjøpte Logitech Internet Navigator tastaturet for en stund siden, og kan ikke fordra det. Det er altfor stort og klumpete, man må trykke ned f-tastlåsen hver gang man skrur på maskinen, og space-tasten er mye tyngre å presse ned enn de andre tastene (passer svært dårlig med dataspill av typen FPS). Har gått tilbake til mitt gamle og brukte siemens-tastatur inntil videre. Er det forresten f-tastlås på Logitech Ultra X Flat, og funker det bra til å spille - f.eks. UT og Quake? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har selv hatt Ultra X tastaturet i ca. tre uker eller noe sånt nå, og jeg kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd! Det er en del mindre enn vanlige standardtastatur, lyden på det er deilig, og det har ikke så mange tullete ekstraknapper som jeg aldri bruker uansett. Et annet pluss er at du spiller å installere drivere til det, de hurtigtastene som er funker likevel! Alt i alt så er dette det beste tastaturet jeg har prøvd, trengte bare et par dagers tilvenning. Det funker ypperlig til spilling også Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bare synd det ikke bruker USB, da er uaktuelt for meg... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bare synd det ikke bruker USB, da er uaktuelt for meg... Hva er egentlig problemet med PS/2? Er det noen ulemper med det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan jo kjøpe et mini tatatur som egentlig brukes til PlayStation 2:) Det er utrolig deilig. Har ikke til til å finne link nå, er på skolen... merke på tastaturet er logitec.. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bare synd det ikke bruker USB, da er uaktuelt for meg... Hva er egentlig problemet med PS/2? Er det noen ulemper med det? da er ingenting som er galle med da! Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Slik jeg har forstått det, så er det noen HK som ikke har PS/2 koblinger.. Skyt meg hvis jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Min bærbare har ikke PS/2, og jeg vil gjerne koble til tastaturet til den innimellom. Det er ulempen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå