int20h Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 PCIe fra VIA, SiS og ATI Både VIA og SiS forventes å levere brikker som støtter PCI Express i løpet av oktober. ATI er også like rundt hjørnet med sine integrerte RS400/RS480, som kommer både for AMD og Intel-plattform. Les artikkelen her Lenke til kommentar
skyline Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) ATI chipsett til Socket 754/939, dette kan bli spennende. VIA derimot Endret 16. september 2004 av skyline Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Forferdelig mye mas det har vært rundt PCIe da! Det haster jo ikke å bytte ut AGP-grensesnittet, da det aldri ble utnyttet til det fulle uansett. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ATI chipsett til Socket 754/939, dette kan bli spennende. VIA derimot Via sitt K8T800 er så vidt jeg har forstått ett bra brikkesett, og det yter en god del bedre enn nForce3 150. Hvordan det er i forhold til 250 vet jeg ikke, men er nok ikke vanskelig å fine ut. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "Forferdelig mye mas det har vært rundt PCIe da!Det haster jo ikke å bytte ut AGP-grensesnittet," Greit for oss som skal kjøpe oss ny maskin det kommende året å heller kjøpe PCIe hk/gpu når vi først er i gang.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Forferdelig mye mas det har vært rundt PCIe da! Det haster jo ikke å bytte ut AGP-grensesnittet, da det aldri ble utnyttet til det fulle uansett. 1. Fremtidige oppgraderinger 2. PCI-bussen er fullstendig overbelastet. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå