Antikristian Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hei Jeg har hatt min Siemens s65 i 3 uker og den henger seg opp til tider. Og jeg lurer på hva som er nyeste versjon og om noen har en changelog på den... De jeg kjøpte den av mener det er nyeste, men stoler ikke på de. ----- Lurte også på hvor man får tak i enkle bilholdere og handsfree for en billig penge. Gjerne utlandet og uorginalt. Endret 16. september 2004 av Antikristian Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Fikk en mail fra Club-Siemens om at det har kommet en ny FW. Meld deg inn der så er du alltid oppdatert. Der var det også en link til siste FW. Har ikke linken lenger Endret 16. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 nyeste fw hjalp ikke mye.. går ikke ann å filme 30 sek til tider og hang seg opp i dag da jeg skulle filme Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 du må ha film på mms-compatible, var det FW12 du lastet ned? mange har ihvertfall opplevd færre problemer med den utgaven enn FW11 som S65 ble levert med (tror jeg det var.) Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jaja mms compatible og sette det på lim. på de greiene.. men da går det ikke ann å sende mms.. da må man endre dette. og det er tungvindt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå