fittlips Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har litt sansen for en del av mobilene som lages for det asiatiske og amerikanske markedet. Er det noen som vet hvor jeg kan handle slike uten å bli lurt trill rundt? Noen gode internet butikker... Sikkert noen som har gjort dette før meg... Harald Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finn ut hva telefonen heter og søk på nettet skriv tlf-navnet + purchase. Jeg kan gjøre det for deg, men jeg har ikke tid nå. Husk å sjekke at den kan brukes her hjemme, og ikke stol på info man finner på nettbutikker. Sjekk uavhengige tester. Husk også moms og alle avgifter. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bare så det er sagt, så fungerer de asiatiske (spesielt japanske) mobiler ikke i Norge... Disse er spesiallagd til asia, og funker ikke i europa... Så du kan altså ikke få deg en Samsung med 3,2 megapixler, de fleste mobiler de har der som fungerer hos oss er de fleste de selger her... (utenom enkelte merker som f.eks Motorola som ikke selges så mye i Norge, og Sharp, som kan bestilles fra europeiske netthandler) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er vel stort sett de japanske som ikke virker her, men ellers vil mobiler kjøpt i andre deler av asia garantert virke. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er vel stort sett de japanske som ikke virker her, men ellers vil mobiler kjøpt i andre deler av asia garantert virke. Er jo ikke verre enn å sjekke hvilke band den bruker Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 expansys.com kan du jo prøve Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Flytter dette til 'Forhandlere og verksteder'. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skal til Kina i Q1 av 2005, er det mulig å få norsk oppsett på mobilen når jeg kommer hjem eller må jeg f.eks bruke engelsk? (er det mulig å ha norske tegn på engelsk oppsett?) Hvor finner jeg info om utenlandske mobiler som jeg ikke kan kjøpe her? (kamskjell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå