SpinNdre Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nettverkskortet på mitt Abit NF7-S 2.0 ble ødelagt, derfor må jeg sende det i retur. Lurer på om jeg skal skrive at jeg vil ha EpoX 8RDA6+ Pro tilbake. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
skol Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hei, les hva som er diskutert på forumet til nforcehq Endret 16. september 2004 av skol Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ikkje kjøp kortet hvis du ønsker å bruke mutip. over 12.5 støtes vist nok ikke av epox Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ikkje kjøp kortet hvis du ønsker å bruke mutip. over 12.5 støtes vist nok ikke av epox Nå er jo multip. låst på Socket A prosessorene, så om den støtter bare 12.5 MP blir egentlig et fett siden det er FSB man øker for å overklokke. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 MP låst på epox??? gjelder dette bare EpoX 8RDA6+ PRO?? har selv EpoX 8RDA+ og der kan jeg stille MP helt opp til 24.... EpoX er jo et overklokkings firma (mener jeg da, da jeg fikk med et lite hefte "Overclocking for beginners" i min bundle..) Og man kan vel overklokke med MP også, man kommer til F.eks. 246FSB Stabilt, men vil ha mer. så kan man øke MP og neste mangedoble antall HZ avhengig av hva den står på.... 246FSB * 10MP = 2460Mhz 246FSB * 15MP = 3690Mhz så man kan vel ikke nekte for at MP justeringer er overklokking.... MP låst på socket A, stemmer d ja... derfor kjøper man en Athlon XP-M og ikke den vanlige Athlon XP, da Athlon XP-M ikke har låst MP siden den er designet til og stå i en bærbar, noe som gjør den mindre fysisk, som da resulterer i lettere montering av kjøler. Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 les her. vet ikkje om det e noe hold i det fyren sier. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Mulig det blir et problem med Barton Mobile, men hvorfor ikke bare øke FSB og senke MP som gir et bedre resultat enn høyere MP og lavere FSB. 12x225 = 2700MHz er bedre enn 15x180 = 2700MHz. Endret 20. september 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 du vil ikke ha et epox kort i retur, så enkelt er den saken og barton mobile funker fett som bare det på nf7-s, jeg kjører det selv men den er helt lik en vanlig xp cpu i størrelse, den bare klokker bedre og lager mindre varme og høyere fsb er alltid å foretrekke Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 skal selv kjøpe nytt hovedkort til min xp-m 2400+. hvilket bør eg kjøpe? kor langt man kan ta fsb? siden man no vist nok ikkje går an å dra mp over 12.5. nf7s-v2 e jo nesten umulig å få tak i(så fremt eg ikkje kjøper demo-produkt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå