ritz00 Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hei! bygde to PC-er. begge med xp1800 en med kg7 og en med msi kt3ultra den ene xp processoren var grønn. skall den vere det? den andre var brun når jeg starter den med grønn cpu og kg7 så piper den. ett langt pip og så litt opphold så langt pip. noen som vet hva som er galt jeg skada ikke hovedkortet noe under montering. har prøvd det meste som. ta ut alt skjermkort.lydkort.nettvkort prøvd pci skjermkort. annen ram. uten hell dermed er jeg ute for ideer. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg hadde akkurat det samme problemet med mitt KG7-lite kort.. Mitt er det bare 2 minneplasser i, og der skulle minnet i den ytterste og innover. Mulig det er motsatt på ditt, men prøv. Husk og sett dem ordentlig godt i da minneplassene er litt trange! Husk også og clear CMOS hver gang du skifter plass på minnet! Lykke til. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Husk at det må være vifte koblet til med en viss roteringshastighet! Lenke til kommentar
Lord Pyrre Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 for det første så så er ikke kg7 XP-kompatibel med orginal biosen, så den må du oppdatere (under oppstart så ser du hvor mange Mhz prossesor du har,men med ny bios så gjennkjenner den som en xp prossesor) husk også og sett rambrikkene fra slott 4 til slot 1 Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 har prøvd alt dette her men uten hell. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 sliter fortsatt....noen som har noen gode ideer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå