Joachim_F Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Square Enix jobber med et nytt Final Fantasy-spill som i følge det japanske bladet Shonen Jump heter Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. http://gamer.no/art.php?artikkelid=10257 Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Heter det ikke Final Fantasy VII : Dirge of Cerberus? Kunne ikke dy meg Endret 16. september 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg vet faktisk ikke. Begge variasjonene brukes på de store nettstedene. Eurogamer, Gamespot og Gamespy skriver alle Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII, mens Computer & Video Games og en del andre skriver det motsatt. Jeg har ikke tilgang til originalartikkelen i Shonen Jump. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ah, så sinnsykt bra. Håper det blir bedre enn FFX-2, som bare var så som så. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Håper det blir bedre enn FFX-2, som bare var så som så. Ja, tabber de seg ut nå så kan de skuffe ganske så mange fans, men for min del er det som en drøm som går i oppfyllelse, for dette har jeg venta på lenge! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har tro på at dette kommer til å bli mer kvalitetssikret enn FFX-2, men hvem vet, de har sinnsykt mange prosjekter på gang nå, de burde kanskje konsentrere seg om et av gangen? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ah, så sinnsykt bra.Håper det blir bedre enn FFX-2, som bare var så som så. N E I ! ! ! Var akkurat dette jeg håpet IKKE skulle skje! Huff..Enn oppfølger til VII vil kreve SÅ stor kvalitetssikring at dette blir vanskelig å treffe spikeren på hodet.. Jeg håper INDERLIG de klarer å få dette bra, ellers så kommer jeg til å miste mye respekt til Square... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Sikker på at det ikke e Final Fantasy VII - advention children eller noe sånt dere har sett? For det blir ikke et spill, men en FILM... Hvis det er et oppfølger spill har endelig square gjort noe som jeg har lengtet etter helt siden 1997 - nemelig å lage en oppfølger til tidenes beste RPG spill <- my opinion... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det ER et spill Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Heisann... det kommer ikke ut før om noen år da. for den kommer ikke til og komme ut før filmen kommer. så det vil ta lang tid, men er det helt sikkert at de kommer til og gi det ut? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har tenkt og kjøpe meg final fantasy x-2. men er det noe bra spill??er det noe vits i og kjøpe det?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Heisann...det kommer ikke ut før om noen år da. for den kommer ikke til og komme ut før filmen kommer. så det vil ta lang tid, men er det helt sikkert at de kommer til og gi det ut? Skulle tro det, de sa jo at det kommer ut i Japan i 2005, så det kan vel ikke ta SÅ lang tid, da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 har tenkt og kjøpe meg final fantasy x-2. men er det noe bra spill??er det noe vits i og kjøpe det?? NEI! For all del ikke kjøp det spillet, det desidert verste FF spillet noensinne! Foresten, hørt at i Dirge of Serberus, så kontrollerer du Vincent Valentine, og det er i mere Devil May Cry stil enn et adventure spill. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 NEI! For all del ikke kjøp det spillet, det desidert verste FF spillet noensinne! Foresten, hørt at i Dirge of Serberus, så kontrollerer du Vincent Valentine, og det er i mere Devil May Cry stil enn et adventure spill. hehe tror jeg venter til det neste final fantasy spillet da Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) eg har tro på at dette kommer til å bli mer kvalitetssikret enn FFX-2, men hvem vet, de har sinnsykt mange prosjekter på gang nå, de burde kanskje konsentrere seg om et av gangen? Tror også at det blir bedre en X-2, men ikke i nærheten like bra som gode gamle nummer 7. Og syns også at de iallfall skulle holdt seg til 1 FF spill om gangen, håper bare at de ikke kaster alt som heter rollespill elementer på dynga.... Noen som har funnet ut noe mer om hva slags type spill det kommer som? Endret 18. september 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Sikker på at det ikke e Final Fantasy VII - advention children eller noe sånt dere har sett? For det blir ikke et spill, men en FILM... Hvis det er et oppfølger spill har endelig square gjort noe som jeg har lengtet etter helt siden 1997 - nemelig å lage en oppfølger til tidenes beste RPG spill <- my opinion... Tro meg, våre kilder stemmer.. Stor forskjell på FFVII:AC og FFVII:DC Gruer meg litt jeg.. Men gleder meg sykt til Advent Children! Den blir sykt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg