Stig_W Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Så kom endelig nyhetene mange har ventet på, en etterfølger til FF 7. Hovedpersonen vil denne gangen være Vincent som var en spillbar figur i orginalen og handlingen blir satt til ett år etter handlingen i filmed Advent Children. Mer infor her. Første bilder her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er i utgangspunktet positiv til dette, selv om jeg ikke liker helt den tendensen Square Enix viser nå, at de begynner å spille litt for mye på FF7 sin suksess. FF7 er verdens beste spill, og at de lager en sequel i form av en film er bra, siden filmen ser helt fantastisk ut. Men at de nå lager et spill som allerede blir omtalt på flere fora som "Vincent May Cry" osv., siden det ser ut som et action-spill, vel....er ikke helt sikker på om jeg liker det. Men som sagt, jeg er mest positiv, og jeg har alltid tro på spillene til Square. Tiden vil vise. Det kan bli et veldig bra spill, men det kan gå meget dårlig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå