soink Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei. Har en Denon AVR-3805 7.1 receiver og lurer på hvilket lydkort som passer best til dette lydkortet..? Pris har ikke mye å si. Jeg ser at mange lydkort har ekstra "tilkoblingsboks" der cd-romen står, dette vil jeg ikke ha.. Trenger da bare selve lydkortet, og med TOSlink utgang.. Da jeg har brukt opp alle mine Coax innganger på receivern. Lydkortet skal brukes til krevende spill, filmer og selvførlgerlig musikk! //Anders Lenke til kommentar
Neuronic Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Audigy 2 ZS er et veldig bra kort med 7.1. Koster bare rundt 800,-. Og du får med 2 spill (som suger) Tomb Raider The Angel of Darkness og Raven Shield HER Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113908&view=detailed Terratec-kort med TOS-link. Lenke til kommentar
soink Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Ja hadde tenkt litt på det terratec lydkortet, har noen erfaringer med dette kortet? Eventuelt mot Audigy 2 ZS? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1 Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gainward Hollywood@Home 7.1, som de også har på Komplett, er langt billigere enn Terratec-kortet (har begge), pga. at brikken er mer beregnet på spill og gøy enn brikken på Terratec-kortet (litt mer studio-relatert versjon av samme brikke), til tross for at Terratec-kortet er ute etter de samme brukerne. Sært. Så. Det er en forskjell på en god del penger (du får en sånn optisk kabel med Terratec-kortet) og om du vil ha rød eller svart PCB-farge. Lenke til kommentar
soink Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ser at Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1 har dette som specs: DAC databredde 20-bit Samplingsfrekvens 48 kHz (maks.) Mot Gainward Hollywood@Home 7.1: DAC databredde 24-bit Samplingsfrekvens 192 kHz (maks.) Men fortsatt en pris på 349,- får retail pakken, kan vel umulig dette være noe kvalitet? Og Audigy 2 ZS har jo ikke TOS-Link så denne er å utelukke... Jeg ser også at det kommer en "ny"? Hercules Gamesurround Fortissimo 4. Er dette enventuelt noe å vente på? Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Terratec kortet er et bra valg. Ellers er M-Audio Revolution meget bra. Legger du mest vekt på musikk er disse suverene valg. Legger du mest vekt på spill klarer vel et Audigy ZS jobben. Lenke til kommentar
soink Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Legger mest vekt på stereolyd og surround, har du en url i M-Audio kortet? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) se neste post... Endret 17. september 2004 av OBServer Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Revolution 7.1 fra M-Audio Tester: www.guru3d.com www.gamingin3d.com www.techspot.com www.tech-report.com www.dinside.no Butikk: www.procom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå