viranth Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Må kjøpe meg en varmeovn/oljeovn nå som det begynner å bli litt kjøligere, har hatt en panelovn men den har jeg tatt ned for å få plass til sofa. Har ikke plass til en panelovn fordi det er et eller annet som vil dekke for.. Uansett, en oljeovn virker som det "beste" valget. Den varmer opp olje og det holder lenger, en vanlig ovn vil vel bare suge strøm hele tiden mens den står på og ikke holde på varmen noe særlig? Hvor stor er forskjellen på en billig oljeovn og en "dyr"? Som f.eks http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=49214 Vil ha noe som faktisk varmer bra, billig i drift og må stå på gulvet. Håper at det sitter noen på hw.no som har god greie på dette =) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte noe ligende denne i fjor høst. Og den fungerer bra i mindre rom. For større rom bør man gå for mer watt (1500-2000 w). Den jeg har er på 1200 w, og kosta rundt 400 kr. mvh Pantera Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kjøp oljeovn. De gir mer effektiv varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå