tzr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte meg en ny amiga sisst uke, denne virker ikke. Jeg får lissom ikke starta den. Det kommer bare opp en blåskjerm, noen som kan hjelpe meg? PS det er en amiga X3300 pro SE. Hilsen John Abobo. Send svar på PM. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte meg en ny amiga sisst uke, denne virker ikke. Jeg får lissom ikke starta den. Det kommer bare opp en blåskjerm, noen som kan hjelpe meg?PS det er en amiga X3300 pro SE. Hilsen John Abobo. Send svar på PM. Da er det nok den doble fustasjeopphengsforkoblingen som er splittet motsatt vei. Regner med at du får byttet maskinen på den evigvarende garantien. Forresten.. nevnte jeg at du er veldig morsom? Lenke til kommentar
boosting Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tror nok den trenger ny olje og litt smøring. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hysterisk morsomt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg