Gå til innhold

Hvem betaler sluttregningen ang. Webshopper ?


Jarmo

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Vil gjerne starte en diskusjon om "feil" retur av komponenter osv.

tilbake til Webshoppene og leverandører.

 

Leser en del forskjellige innlegg hvor vedkommende vil retunere

ting og tang pga. dårlig klokking, selvforskylde feil og andre ting

som på kanten av moralske normer.

Til og med angrefristloven kan misbrukes hvis man ønsker å gå inn for det.

 

Alt dette koster tid og penger, selvfølgelig !

 

Hvem er egentlig de virkelige tapere til slutt ?

Neppe webshoppene, forbrukere må nok betale sluttregningen, eller ?

 

Vil gjerne ha en del synspunkter og debatt om disse sakene og

seff. hadde det vært fint om noen av Webshoppene kunne opplyse

for oss hvor mye vi "taper" sånn ca. på årsbasis.......

 

Mvh

jarmo

 

 

Ps. ikke start en diskusjon om angrefristloven og dets virkeområde ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en vare er defekt (selvforskyldt eller ikke, så lenge butikken godtar det) så er det leverandøren som betaler. Da sender butikken varen tilbake og får en ny igjen.

 

Om mange hadde gjort slik etter selvforskyldte feil, så ville leverandøren tapt penger, noe som igjen ville resultert i høyere priser for å dekke kostnadene.

Lenke til kommentar
Om en vare er defekt (selvforskyldt eller ikke, så lenge butikken godtar det) så er det leverandøren som betaler. Da sender butikken varen tilbake og får en ny igjen.

 

Om mange hadde gjort slik etter selvforskyldte feil, så ville leverandøren tapt penger, noe som igjen ville resultert i høyere priser for å dekke kostnadene.

Der er greit når varen er defekt(DOA), det forekommer seff.

Men mitt point var nok noe annet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...