Sjøbanan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Pcen min hyler som bare det. Sån lys iiiiiiiiiiiiiii lyd, veldig vont i hode Jeg lurer på om det kan være sjermkorte mitt eller hardisken eller andre ting sefølgelig. Men jeg mistenker mine nevnte ting. hva kan være feil? *Emnetittel redigert til noe mer beskrivende av moderator* Endret 16. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Stikk hue inn i maskinen å hør. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan være harddisken. Hadde et slikt problem en gang. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Pcen min hyler som bare det.Sån lys iiiiiiiiiiiiiii lyd, veldig vont i hode Jeg lurer på om det kan være sjermkorte mitt eller hardisken eller andre ting sefølgelig. Men jeg mistenker mine nevnte ting. hva kan være feil? lol!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) plugg ut alt unødvendig (HD, CD-rom, lydkort), resett biosen og prøv igjen. Piper det da? Edit: Jeg trodde det var en sånn feilmelding-lyd om at du ikke fikk startet PC'n? Stemmer det? Endret 16. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Stikk fingern inn i vifta på skjermkortet slik at den stopper. Er lyden der fremdeles så er det noe annet. Gjør sånn med alle viftene i maskinen (Helst ikke lengere enn noen sekunder). Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 eg trur da er hden Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 eg trur da er hden Ta backup! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 eg trur da er hden Ta backup! Harddsiker kan holde i årevis selv om den lager en høyfrekvent lyd. Men jeg tror nok det er harddisken ja. Det finner du lett ut ved å starte PC'n uten å starte windows (f.eks gå inn i bios) og så plugge ut strømkabelen til harddisken mens PC'n fortsatt er på. Da hører du om lyden forsvinner. Hvis den gjør det så er det harddisken. Eneste løsning er da å bytte ut harddisken med en ny. Pass bare på å bestille en som er skikkelig stillegående så slipper du støyproblemet. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Trur det er harddisken. Skjermkortet lager ikke høyfrekvente lyder hvis vifta er gåen e.l Den har ikke så høyt turtall som harddisken. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Trur det er harddisken. Skjermkortet lager ikke høyfrekvente lyder hvis vifta er gåen e.l Den har ikke så høyt turtall som harddisken. mitt gamle gf ti4400 (creative) hadde en sånn høyfrekvent lyd (høøøy rpm) Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Takk for svarene. Skal teste meg frem litt naa Dårlig og folklare er jeg nå som jeg ser dere ikke fattet ett ord av det hehe. En dårlig spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå