Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lang ventetid med NextGenTel!!

Anbefalte innlegg

Sjekka nummeret mitt hos NGT her om dagen og tror du ikke at de nå kunne levere også til meg! Ble nesten opphisset og fortsatte fornøyd å bestille linje med 2 års bindingstid. Men da alt var fylt ut og klart, fikk jeg en mail tilbake om at jeg bodde i et område de ikke hadde planer om å bygge ut ?!? 2 Dager senere sto det at de hadde en forventet utbygging i mitt område i 4.kvartal 2002. Er ikke det litt lenge til når de sier at "Ja, du kan nå bestille NGT ADSL!" ?!?

Når det er så langt frem i tid virker det jo ikke helt usannsynlig at de kan komme til å utsette dette heller..

Noen inspill om dette? Har andre fått så lang ventetid som det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-13 15:03, Afseth skrev:

NextGenTel er verdt å vente på :smile: Det er ufattelig mye bedre (og lettere å bruke og billigere) enn Telenor ADSL. Andre ADSL leverandører er mye mer styrt av Telenor fordi de bruker Telenors linjer og utstyr.

hæ?! NGT er da på lik linje med andre Ikke-telenor-adsl-firma.. de har eget utstyr, men telenors nett.. har selv bluecom, som er supert! bestilte fra NGT først, men de hadde ikke på det stadiet mulighet for å splitte linjen, som bluecom fikset lett.. det er prismessig like bra/bedre, å da jeg bestilte var BlueCom ganske ukjent å hadde få kunder, dermed god service. nå er det jo mer pop, men det er ikke noe jeg lurer på heller, lenger.. :smile:

Lenke til kommentar

hæ?! NGT er da på lik linje med andre Ikke-telenor-adsl-firma.. de har eget utstyr, men telenors nett.. har selv bluecom, som er supert! bestilte fra NGT først, men de hadde ikke på det stadiet mulighet for å splitte linjen, som bluecom fikset lett.. det er prismessig like bra/bedre, å da jeg bestilte var BlueCom ganske ukjent å hadde få kunder, dermed god service. nå er det jo mer pop, men det er ikke noe jeg lurer på heller, lenger.. :smile:

Bør jeg velge Bluecom fremfor NGT?

Hvor lang ventetid hadde de?

Lenke til kommentar

hallais, du!

jeg rekner med at bluecom og NGT har dekning på samme steder, så du kan velge. jeg valgte bluecom fordi de hadde mulighet for å splitte, noe NGT ikke kunne da, men det kan de sikkert nå.. telenor burde ikke være et alternativ for noen, spør du meg.. det er egentlig hipp som happ med NGT og BlueCom, tror jeg, men NGT har broadpark-greia (vet ikke noe om det), som ikke BC har. de jobber forøvrig med en slik sak, BlueZone. der får man jo mailadresse. det skal være muligheter for ting og tang for abonenter. det er kanskje greit å velge BlueCom, som ikke har like mange kunder, om antallet brukere har påvirkning på hastighet(vet ikke, jeg). NGT har jo høyere opp/ut hastighet, om det er et argument. opp-hastigheten er grunnen til at de har flere kb/s pr. krone på IT-avisens bb-test..

lykke til :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...