Gå til innhold

Skal bruke 40.000 på ny PC


Anbefalte innlegg

Hehe, 40.000kr er bare tull å bruke på en Pc ja. Kjøp deg etfin AMD 64bit-system (kanskje FX53 hvis du absolutt vil brenne opp noen ekstra tusenlapper for å få 100p mer i 3dmark03). Maks 20.000 uten skjerm tror eg e fornutig. Hvis de resterende 20.000 absolutt må brukes også, kjøp deg enten to 19" flatskjermer, en flott Centrino-bærbar eller en kjørbar bruktbil :p

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt for generelt spørsmål til å gi noe godt svar på. Si heller akkurat hva du trenger; kabinett med innmat, eller alt nytt med skjerm osv. Og gi et omtrentlig budsjett på hva du vil bruke.

 

Også bruksområder på dataen.

 

Du burde kanskje lese DENNE først.

Jeg trenger alt uten om skjerm...

Han trenger alt utenom skjerm... syns det er klart nok Herr Brun.

Å, leste ikke det andre innlegget hans. Sorry, my bad. Litt blind i dag:P Men, jeg mener 25'000 er maks på ny pc. Selv mener jeg jeg brukte for mye, og jeg brukte 16'000...

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil så er maks student lån + stipend rundt 57.000, jeg håper ikke det er dette han tar av?.

 

Men om ikke penger er noe hindring for ham fatter jeg ikke hvorfor dere reagerer negativt?, han må kunne bruke dem hvor han vill. Blir dere like forbanna når dere ser en fin bil?, sjangsen for at en kar med en fet bil har ett stooorf fett lån også er meget stor (og her snakker vi om hundre tusen høvdinger)

 

Så ta det litt rolig i svingene

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...