formannen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har nettopp oppdaget tagene fieldset og legend. Slik som de er ordinert er de ganske pene, men fargene passer ikke helt inn i min hjemmeside, derfor vil jeg endre de i CSSen min. Men når jeg endrer border-color får jeg ikke de runde hjørnene som var på de orginale bordersene... Noen som har clue om hva jeg kan gjøre...? takker for alle svar Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Disse boksene er firkantet hos meg. Sikker browser settings eller noe. Tenkte bare nevne det for deg. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Blir de firkantet selv uten CSS? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja, jeg bare testet i ett html dokument uten style/css, eller lignende. Testet i Opera 7.53, IE6SP2, og FireFox 0.9.3. De ser ikke lik ut i noen av de (forskjellige borders), men alle er firkantet. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Hm... rart... Jeg får runde hjørner og blåskrift i tittelen... Med IE6SP2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) "Hmmm, det var rart" (finn.no stemme) Hei, kom på en ting....2 sek... ...jepp! Når jeg aktiverte Sesam Stasjon theme (Windowx XP tema) så blir de runde og me blå skrift i IE Edit: Altså er det ett skin i XP som gjør det. Endret 16. september 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Åh... jaja... sitter på familiePCen... så jeg kan ikke ta det av uten at det får konsekvenser... menmen... får ta og lage de på en annen måte da... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er jo bare å sette det på igjen før du forlater PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå