ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har en drøm til: Høre lyden på en Ford GT (på ordentlig..ikke på TV). *få gåsehud* kom hit jeg bor..naboen har to stykker TO AV DENNE? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 NEIDA...ikke akkurat den...gammel modell..vet da faen.. eller..når jeg tenker meg om så tror jeg nok det var to Mustanger.. slike den ene er i viper lakk, mens den andre er grønn... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 DOH! De er treige i forhold da. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jaja..men der er faen ikke stygge...og det er fin lyf i dem også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 jaja..men der er faen ikke stygge...og det er fin lyf i dem også.. Du har ikke hørt lyden på Ford GT *få grøssninger på hele ryggen* Lenke til kommentar
alexf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ford GT får 5/5 stjerner av det engelske bilmagasinet EVO, hvor den var satt opp mot 360 Strandale og Gallardo. Link. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeremy Clarkson i Top Gear har forresten kjøpt seg en. Det var hvertfall det som ble sagt da de testet bilen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ford GT får 5/5 stjerner av det engelske bilmagasinet EVO, hvor den var satt opp mot 360 Strandale og Gallardo. Link. Top Gear har også laget en artikkel om disse 3 bilene mot hverandre i bladet sitt. *glad jeg abonnerer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå