Skurupu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Og være sjef i det som vokser til og bli det største underholdnings selskapet (tv, spill, etc) verden har sett Akuratt det hadde jeg i planene. Fant til og med på ett fengende navn. SDE, Skurupu Digital Entertainment. Hehe... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Så jeg kunne kjøpt meg en Supra eller Eclipse. Altså. Du har 1mrd og du kjøper deg en sånn fjertebil? :love: Endret 18. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
piit Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 petter? Og ja, du har rett:P Kjetil? Jeg har alltid rett! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kone, 2,4 barn, en grei jobb og volvo i garasjen. Ja, jeg er seriøs. Ja, det er en fin drøm et Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tja, "verdens kuleste og beste gitarist som alle i hele verden digger" høres bra ut. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg ville bli jager pilot, men fikk nyss om at jeg var for lang. Deretter ville jeg bli rockestjerne, men etterhvert ble jeg dritt lei av å spille til klokka 01.00 på natta på halvfulle puber, så jeg ga opp det og. Nå er jeg førskolelærer og er kjempefornøyd (at jeg ikke kom på det med en gang ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva er din guttedrøm ? Og dette er IKKE en ny versjon av "Hvilke kjendiser ville du ligget med?"? Min guttedrøm er å bli idrettsstjerne (helst fotball, men egentlig alt mulig) Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva er din guttedrøm ? En værden der hvor pc-komponentene oppdaterte seg selv og ordet "krasj" ikke eksisterte Og seff fri tilgang til Milano-pizza og cola Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 >' date='18/09/2004 : 23:44'] Hva er din guttedrøm ? En værden der hvor pc-komponentene oppdaterte seg selv og ordet "krasj" ikke eksisterte Og seff fri tilgang til Milano-pizza og cola Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 1. Klinisk fjerne alle de menneskene jeg ikke liker. Les: Gothere, raddisser, samer, pedofile og narkotikahandlere. Hmm, nevnte jeg gothere? kan ikke bli mere enig Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Drømmen er vel faktisk å bli pappa. Det gleder jeg meg skikkelig til!! Et hus litt utafor byen, men likevel sentralt. Sånn at unga kan vokse opp uten all dritten i byen (stoff, gjenger og den slags). Jeg vil bli fotballtrenern dems, selv om jeg ikke kan en døyt fotball (jeg spilte spiss i ca 5 år, og scora aldri mål... slå den) Men siden dama og jeg gikk hver vår vei for en liten stund siden må jeg vel drøye drømmene mine litt... Hvis ikke noen av jentene her på forumet er ledig da... *hostkremthanneserjoflottutdethaddeblittpeneungerdethostkremt* Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Drømmen min var å bli doktor. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Drømmen min ER å stå for Man UTD og finne den perfekte dama (tror jeg har det) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
twhangzthroye Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hoppe uten fallskjerm i fra 100km eller å kjøre igjenom et ''svart hull'' Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har en drøm til: Høre lyden på en Ford GT (på ordentlig..ikke på TV). *få gåsehud* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Bo et sted som ser ca sånn ut: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tja, jobbe hos et firma som lager hardware til datamaskiner, Intel eller noe lignende. Eller et firma som jobber med nyskapning innen teknologi, som feks NASA. eller så har jeg alltid drømt om å dra til afrika... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har en drøm til: Høre lyden på en Ford GT (på ordentlig..ikke på TV). *få gåsehud* kom hit jeg bor..naboen har to stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå