Stokken Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Kva med oss jenter? Men uansett, når eg var liten drømte eg om å bli ei prinsessa Men no har eg ein drøm om å kjøpa bil å seff, hadde vore knall å blitt rik Endret 16. september 2004 av lil_furi Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kva med oss jenter? Du vet, en "guttedrøm" er ikke en hvilken som helst drøm. Men selvfølgelig trenger du ikke ta ordet bokstavelig talt... GUTTEdrøm. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kva med oss jenter? Du vet, en "guttedrøm" er ikke en hvilken som helst drøm. Men selvfølgelig trenger du ikke ta ordet bokstavelig talt... GUTTEdrøm. Hehe, det tar eg ikkje bokstaveli Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kone, 2,4 barn, en grei jobb og volvo i garasjen. Ja, jeg er seriøs. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kone, 2,4 barn, en grei jobb og volvo i garasjen. Ja, jeg er seriøs. Volvo? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nei, men jeg vil være en helt normal person som ingen legger stort merke til. Blir nok heller en Nissan, Mitshubishi, Subaru eller Mazda Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kone, 2,4 barn, en grei jobb og volvo i garasjen. Ja, jeg er seriøs. Er det livsmålet ditt, eller guttedrømmen din?? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kone, 2,4 barn, en grei jobb og volvo i garasjen. Ja, jeg er seriøs. Greit nok at du anser noen barn som "mindre verdt", men å begynne å dele opp barn i tiendeler, synes jeg er litt drøyt. Min drøm er så enkel som at jeg vil leve et bra liv. Noe mer ville vært ren bonus for min del. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Anette Brandlistuen naken på laknet. Annet en det... 1 milliard penger kanskje. Så jeg kunne kjøpt meg en Supra eller Eclipse. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Annet en det... 1 milliard penger kanskje. det kan ikke vere så vanskelig, du må bare veksle in i riktig valutta Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det livsmålet ditt, eller guttedrømmen din?? Har egentlig ingen guttedrømmer... Bandidos Pelle: Hva skulle man gjort uten motorsaga Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bli verdens beste gamer i hele verden, og bli sponset av alienware og få en milliard innpå konton min Lenke til kommentar
piit Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Anette Brandlistuen naken på laknet. She's hot! Jeg vil kjøre en WRC-bil! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Drømmen er å få seg en stabil jobb med en inntekt som kan ta seg av en liten familie. Finne ei jente jeg kan leve resten av livet mitt med og forhåpentligvis en vakker dag få et par unger. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Drømmen er å ta en fet utdannelse som koster samfunnet masse penger og bli professor i ett eller annet avansert emne, for så å kaste bort utdannelsen på en karriere som søppeltømmer i finnmark eller no sånn. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Anette Brandlistuen naken på laknet. She's hot! Jeg vil kjøre en WRC-bil! petter? Og ja, du har rett:P Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 skulle ønske jeg kunne å spille "Master of Puppets" på elgitar, og at jeg fikk lov til å spille den sammen med James, Lars, Kirk og Cliff på en konsert Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Tror nok du sliter hvis du vil spille med Cliff ja Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 gjør nok det..men det er jo bare en drøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå