GigaBob Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min drøm er å bli den nye Lance Armstrong Der tok du nok min, men jeg har også lyst til å bli proff sandvolleyball spiller! Som Jørre Kjemperud eller Vegar Høidalen! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hehe politi eller brannmann Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Playboy-konge blabla... Hugh Hefner. Guttedrømmen er å dra på en sinnssvak jordomseiling. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Mener å huske at jeg lagde en helt lik tråd for en tid tilbake Bare så det er sagt. Endret 16. september 2004 av kaiern Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Diktator, har allerede planene klare. Har ellers veldig lyst til å lære meg 3D programmer og en dag i fremtiden utvikle spill. Og så klart den samme som trådstarter da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Blir å eie deg med min nåværende guttedrøm. http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/5..._SLV_3_1734.jpg Hehe, Suzuki er best Neida, skal ikke ha noen diskusjon på Gixxer vs R1 osv , blir ALDRI enig uansett. /me har sitti på avbildet sykkel, det er det sykeste av kjøreopplevelser jeg har vært med på! Gleder meg til mc lappen om 2 år. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skal begynne på mellom lappen til våren, samtidig med bil. Råeste sykkelen jeg har sitte på er en Kawasaki zx6r, ganske heftig når du er vant med 125ccm. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skal begynne på mellom lappen til våren, samtidig med bil. Råeste sykkelen jeg har sitte på er en Kawasaki zx6r, ganske heftig når du er vant med 125ccm. begynner vel på tung lappen men du får bare mellom lappen til du er 21 da får du automatisk tung lappen i posten Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 spiller på Anfield foran "The Kop" mens de synger Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vel, tror det største for meg må være å bli kjent freelance-trommis eller spille fast i et kjent band (i alle fall Norges-kjent ). Etter det hadde det jo vært kjekt med endel penger, fin bil og bra dame, men det er vel mer en allmennkjent drøm da. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bli pilot Du kan jo starte som jeg gjorde. luftfartsskolen så kanskje drømmen går i oppfyllese Hmm.. Du er pilot nå? Jeg mener pilot for å fly passasjerer. Eksempel pilot for SAS, eller andre store selskaper! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hm.. * Bli aksjemegler * Vinne NM i bodybuilding * Gifte meg (les Anette_) * Bo i syden og leve livet Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 * Vinne NM i bodybuilding bodybuildere er ekle ikke "fint" me så masse klumper rundt på kroppen... 6pac er greit, og kanskje en liten bolle på armen, men det må da finnes grenser :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 bli pilot.... (den gikk i vasken) Spille for Man utd (lever i håpet) En mer realistisk en er og eie en Rs6... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 * Vinne NM i bodybuilding bodybuildere er ekle ikke "fint" me så masse klumper rundt på kroppen... 6pac er greit, og kanskje en liten bolle på armen, men det må da finnes grenser :!: ja, grensen ligger ved NM, og ikke Mr Universum/olympia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Filmskaper Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://www3.mercedes-benz.com/omb/amg/glob..._sl55_g_l_2.jpg *kjøre fra alexf med sin Koeningsegg CCR sånn at han bare er en prikk i speilet* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min guttedrøm er å lage mitt eget oprativsystem som vil bli så populært at alle data freaker tilber meg og gjør meg hellig. Et oprativsystem som vil slå Microsofts Windows ut av markedet med en gang, altså at mitt vil bli det nye standard OS'et på alle pc'er. Mye sikrere enn Linux og bedre. Ingen hacker/cracker har hittil klart å bryte seg inn i det! Barnslig, men det er min guttedrøm Så vil jeg bli Formel 1 kjører da Og bli den beste. Og min andre drøm, som ikke kan gå i oppfyllese er at jeg blir så smart, at jeg har over 250 IQ. Slik at jeg er så sinnsykt smart at jeg vet ALT! Det kan ikke skje nå men kanskje i mitt neste liv. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bli pilot Du kan jo starte som jeg gjorde. luftfartsskolen så kanskje drømmen går i oppfyllese Hmm.. Du er pilot nå? Jeg mener pilot for å fly passasjerer. Eksempel pilot for SAS, eller andre store selskaper! Nei ,holder på med ppl-a privatflyger. Lang vente tid siden det ene skoleflyet på værnes styrta i sjøen pga noen gærninger prøvde å ta lup med en c172. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 * Vinne NM i bodybuilding bodybuildere er ekle ikke "fint" me så masse klumper rundt på kroppen... 6pac er greit, og kanskje en liten bolle på armen, men det må da finnes grenser :!: ja, grensen ligger ved NM, og ikke Mr Universum/olympia. Muskler er fint,men ikke på damer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå