allyse Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmmm. Denne var ikke enkel. Jeg husker ikke helt hva jeg ønska å bli. Trur faktisk jeg aldri har hatt noen direkte drømmer oppover årene. jeg tar ting som de kommer liksom. Men det jeg vel mest ønsker atm. er å bli superdupergod innen mayaanimasjon og camera/motion-match (jeg er ex. rotoscoper og 3dmax-designer), bli oppdaga av ILM og få fast jobb som animasjonsjef der. DET hadde vært digg det. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bli pilot Du kan jo starte som jeg gjorde. luftfartsskolen så kanskje drømmen går i oppfyllese Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Å bli lykkelig. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Min guttedrøm er å bli proff bodybuilder, eller rockestjerne. Og deretter bli millionær og kjøre rundt i en Caterham Superseven. Endret 16. september 2004 av superseven Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Min drøm er å bli den nye Lance Armstrong Ellers å vinne en mega jackpot i lotto på 1mrd... Endret 16. september 2004 av magio Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Stå på ski fulltid og samtidig tjene nok penger til å leve av det. (Er vel i boks om en 2-års tid om jeg ikke skal studere). Ellers hadde det jo vært kos å være milliardær. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dette er guttedrømmen, blir våt i buksa bare av å tenke på den. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bygge en treseiler. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmmm. Denne var ikke enkel. Jeg husker ikke helt hva jeg ønska å bli. Trur faktisk jeg aldri har hatt noen direkte drømmer oppover årene. jeg tar ting som de kommer liksom. Men det jeg vel mest ønsker atm. er å bli superdupergod innen mayaanimasjon og camera/motion-match (jeg er ex. rotoscoper og 3dmax-designer), bli oppdaga av ILM og få fast jobb som animasjonsjef der. DET hadde vært digg det. du jobber med 3d-max som en jobb, lucky you. jeg vill også bli god nok til det. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ta over etter Playboy kongen hadde ikke gjort noe En plass her f.eks.: min drøm Endret 16. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg vil bli en kjent gitarist Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bli en Über Pro anti-terrorist eller spilldesigner og konke ut EA. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Å bli pro på skateboard Å bli flink til å spille gitar Spille i band Lenke til kommentar
monstar Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Drømmen min er å bli fotballspiller... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min drøm er å starte et eget datafirma. Vi får se Har på en måte det samme også. Starte mitt eget elektriker firma og gjøre stor suksess Lenke til kommentar
alexf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min drøm er å starte et eget datafirma. Vi får se Har på en måte det samme også. Starte mitt eget elektriker firma og gjøre stor suksess Som er tusen ganger bedre enn å ha en drøm om å "vinne i lotto". Det er bra! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Min guttedrøm var å kjøpe en aprilia rs 125 når jeg ble 16, men så fikk jeg vite hva forsikringsselskapet skulle ha i forsikringspremie! 12000 i året for en 125 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Dette er guttedrømmen, blir våt i buksa bare av å tenke på den. Blir å eie deg med min nåværende guttedrøm. Endret 16. september 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 eneste drømmen jeg har er å gifte meg med verdens beste dame å level lykkelig i alle våre dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå