Xvani Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei! Vurderer å kjøpe en DVD spiller fra denne butikken, men er den seriøst? de ber om fohåndsbetaling, så får jeg spilleren fraktfritt. Bør jeg ta sjangsen på dette da? www.intersalg.no har jo bra nettsider, jeg fant ikkenoe tull i google, og virker seriøst. Erfaringer? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 det er ein seriøs bedrift, foreldra mine har bestilt ein del ting Fra der, og da har no gått bra! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 mail adressen er en @c2i.net addresse.. Virker veldig ettmansforetak/privat drevet det her... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 De hadde ihvertfall [email protected], siden virker seriøs nok. Og om foreldrene til Shitkaka har bestilt og det har gått fint så er det vel ikke noe i veien for å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Jeg synes det ser helt kurant ut. Drevet av 2 stykker, som til og med er navngitt på siden "Om oss". Telefonnumre og alt osv.... Endret 16. september 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 de ber om fohåndsbetaling, så får jeg spilleren fraktfritt. Bør jeg ta sjangsen på dette da? hvis det er snakk om 100 spenn i porto og 50 spenn i oppkravsgebyr så ville jeg heller prøvd det, men vhis ikke det er et alternativ så får du vel forhåndsbetale da.. selv om det ikke er anbefalt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg tror ikke forhåndsbetaling er noe farlig AKURATT her, da personene er navngitt og slikt, skulle vært et org. nummer synes nå jeg, men ikke alt er som vi vil. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg endte med å bestille/betale. Poster her om erfaringer! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg endte med å bestille/betale. Poster her om erfaringer! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Fikk DVD spilleren min raskt og effektivt (selv om jeg ikke svarte her like raskt da! =) Anbefaler denne butikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå