Gå til innhold

BenQ vs Viewsonic

Anbefalte innlegg

Hei

Det er to 19" LCD skjermer på markedet nå med DVI og med responstid under 16ms som koster rundt 5000,- Dette er nok meget aktuelle skjermer for de av oss som ikke bruker 10 000,- på en skjerm, men som gjerne vil ha noe litt større enn 17".

Kunne dere kjøre en BenQ 937s og Viewsonic vx910? Det er mange som diskuterer disse to på forumet akkurat nå. Jeg stoler ikke helt på folk som legger inn egne erfaringer pga de ikke har nok erfaring til å kunne sammenligne og at folk gjerne har en tendens til å "forsvare" og overbevise seg selv i etterkant om at det var ett godt kjøp.

Jeg stoler på dere når det gjelder tester. Har alltid fulgt hw.no's anbefalinger når det gjelder hardware og har ennå ikke vært misfornøyd! Ville vært meget supert om dere kjører en BenQ vs Viewsonic test!! :w00t::thumbup:

Endret av ketle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg sitter med BenQ-en forran meg nå. Satser på å bli ferdig med den i begynnelsen av neste uke, så er det opp til sjefen selv (Howard) når den skal pubbes :)

ViewSonic-en kommer nok etter hvert den også, må bare legge til noen ekstra timer i døgnet først :)

En direkte sammenligning (en artikkel) med disse to opp mot hverandre blir litt feil da BenQ-en har et greit overtak når man ser på spesifikasjonene - 12ms mot 16ms

Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning og lar penga ulme på kontoen en uke til. Synes ikke at det blir helt feil å sammenligne en 12ms og 16ms skjerm så lenge de er såpass like ellers. Tror som regel at det er lommeboka som er begrensningen i de fleste tilfeller når det gjelder kjøp av hardware blant hw.no's lesere. Derfor er det relevant å sammenligne skjermer som ligger nære hverandre i pris.

Venter spent på "fasiten" :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...