abene Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sizer Et lite og gratis program som gjør at du kan justerer og fastsette størrelsen på et hvilket som helst vindu på skjermen. Et kjekt program for for eksempel webutviklere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nettopp gjenopdaget dette programmet. Det er ikke bare genialt for webutviklere men også for oss som vil ha oppe to nettlesere samtidig. Her er et skjermskudd fra den bærbare PCen: Siden startlinjen tar 30 pixler så har jeg satt inn 800x1170 som standard valg. (Halve skjermen) Om noen dager kommer min nye skjerm til den stasjonære, med 1920x1200 og da skal jeg sette standard størrelse til 960x1170. 1600 er litt i smaleste laget for å dele opp til to nettlesere. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja dette var et smart program, eneste jeg kunne tenke meg var at en kunne bruke det lettere sammen med flere skjermer. Slik det er nå går det fint, men man må skifte skjerm og plassering/oppløsning hver for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå