Pantera Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Ble litt forvirra nå. Lasta ned Opera 7.54 (med java) fra Opera's egne sider for en stund siden. Men når jeg sjekker versjonen i Opera, så står det versjon 7.23, build 3227. Hvorfor?? mvh Pantera Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du må ha lasta ned feil versjon. Jeg har gjort det selv et par ganger, lett å trykke feil når man er ivrig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du har lastet ned norske versjon. Du må velge den engelske versjonen. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) For å være helt ærlig så er 7.5x helt ubrukelig, den er ustabil som fy. Den nye perviewen, som du finner på operaforumet om du leter litt, er mye bedre. Versjon 7.6 forøvrig. Hvis ikke du vil bruke en beta, så vil jeg heller anbefale deg å bruke 7.23. Endret 16. september 2004 av LoS Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Du må ha lasta ned feil versjon. Jeg har gjort det selv et par ganger, lett å trykke feil når man er ivrig. Joda....det var nesten slik. Hadde lasta ned riktig exe-fil. Men den gamle fila lå der fortsatt, så jeg hadde bare kjørt feil install-fil. Vel, det er rettet opp nå. :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå