Darkshine Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 skulle bytte fra EvolutionX til Avalaunch.. men da jeg bytta de filene jeg skulle må jeg ha glemt noe eller gjort noe feil.. det som skjedde er at nå har jeg ikke no dashbord.. kommer bare rett inn på der man sjekker minne og musikk.. plus at jeg ikke kommer meg inn på xboxen via pc`en lenger så jeg får ikke bytte tilbake de gamle filene.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fram med bootdisk da vettu ... Akkurat som da du la inn dash for første gang. Lenke til kommentar
Darkshine Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 jeg har ikke bootdisk:P har netopp fått xboxen jeg.. noen somm har peil på hvor jeg kan få lasta ned bootdisk`en til avalaunch? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) jeg har ikke bootdisk:P har netopp fått xboxen jeg.. noen somm har peil på hvor jeg kan få lasta ned bootdisk`en til avalaunch? http://modifisering.net/ på download eller er det EvoX orker ikke lese, men det er bedre en ikke noe Endret 16. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gå til www.xbox-scene.com og les njubi-guidene. Det tar 5 sekunder å lage bootdisken. Jeg ser at overnevnte side har en slik lagt ut til for nedlastning, det er ikke et sjakktrekk hvis Microsoft tilfeldigvis skulle finne den ... Personlig ville jeg laget min egen bootdisk. Lenke til kommentar
Darkshine Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hehe, funka ikke da:P xboxzen leser ikke brente cd`er ellerno tror jeg:S:S:S:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå