Tammaz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvorfor har egentlig mannekroppen brystvorter? Har aldri fått noen svar på det noen gang. Vet dere? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fordi alle foster er hokjønn, fram til et bestemt steg i fosterets utvikling. Da utvikles blant annet penis og testikler på guttefosteret, men brystvortene forsvinner ikke. Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Aaaaaah Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Fordi brystkassen ser tom ut uten ...og ser utrolig sexy ut med Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ...og ser utrolig sexy ut med *raaawr* Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dumt spørsmål. Hva skulle jeg ellers pille på i mangel av kvinnfolk? ( ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Så klart, mannen er en videreutvilking av kvinnen Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hehe, der fikk jeg også svar på noe intressant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Menn kan i enkelte tilfeller amme babyer. Ett eller annet syndrom av et kvart som gjør at menn produserer "morsmelk" Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fordi alle foster er hokjønn, fram til et bestemt steg i fosterets utvikling. Da utvikles blant annet penis og testikler på guttefosteret, men brystvortene forsvinner ikke. Klitoris blir til penis og eggstokker blir til testikler Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Menn kan i enkelte tilfeller amme babyer. Ett eller annet syndrom av et kvart som gjør at menn produserer "morsmelk" Mener at anabole steroider kunne i enkelte tilfeller gjøre det.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Menn kan i enkelte tilfeller amme babyer. Ett eller annet syndrom av et kvart som gjør at menn produserer "morsmelk" Mener at anabole steroider kunne i enkelte tilfeller gjøre det.. Dette virker litt rart, da jeg er ganske sikker på at menn ikke har melkekjertler? mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det har jo tross alt vore tilfeller der menn kan kunne ha begynt å amme borna sine, sjølv om dette skjer ytterst sjeldent. Men om alle menn har mjølkekjertlar, veit eg ikkje. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det har jo tross alt vore tilfeller der menn kan kunne ha begynt å amme borna sine, sjølv om dette skjer ytterst sjeldent. Men om alle menn har mjølkekjertlar, veit eg ikkje. ikke med morsmelk, da. men kanskje med farsmelk.. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Mannen er ingen "videreutvikling" av kvinnen. Han og hun er forskjellige versjoner av et veldig ungt foster. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg trodde alle menn kunne amme, hvis bare brystvortene ble stimulert... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg trodde alle menn kunne amme, hvis bare brystvortene ble stimulert... Derfor brystene mine er blitt større i det siste...? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 i tillegg til at melkeprodusrende kjertler må stumuleres må man ha et spesielt hormon, progestron kan hende det heter (usikker)... Dette hormonet produseres ikke i mannekroppen naturlig Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Så om man tar steroider, og stimulerer brystvortene så kan menn amme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå