monzilla Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Må vel være her for en stund siden da jeg skulle operere noe greier. Våknet på overvåkningsavdelingen med det du mildt sagt kan kalle morgenbrød. fikk noen flaue smil fra sykepleierne da, ja.. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Må vel være her for en stund siden da jeg skulle operere noe greier. Våknet på overvåkningsavdelingen med det du mildt sagt kan kalle morgenbrød. fikk noen flaue smil fra sykepleierne da, ja.. Den er sur. Den er skikkelig sur Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Må vel være her for en stund siden da jeg skulle operere noe greier. Våknet på overvåkningsavdelingen med det du mildt sagt kan kalle morgenbrød. fikk noen flaue smil fra sykepleierne da, ja.. huffameg, hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 med operasjonen tenker du på? Mandlene som måtte røskes ut. Skjedde ikke så mye mer egentlig, men fy faen det var flaut. Ene sykepleieren var 60 og hårete, andre var heller ung og pen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Flaueste jeg har gjort: Vært eneste gutten på en konkurranse i RS laget mitt vant. (RS = rytmisk sportsgymnastikk). Gikk en periode på turn nemlig og så bestemte lederen at vi skulle melde oss på en konkurranse i RS. Jeg var dum nok til å bli med. De hadde ikke engang satt opp garderobe for gutter, så jeg mått bytte på dass (gikk i sykkelbukse og noe, husker ikke helt, det er fortrengt..) Heldigvis er dette noe jeg har klart å holde skjult for venner og bekjente, er bare noen få jentevenner av meg som var med på konkurransen som vet om det.. Hadde det bare vært er arrangement som gikk over en helt eller noe, hadde det vært greit fordi da hadde det vært kos å vært eneste gutten blant jenter! Men dengang ei... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm.. må ærli innrømme at jeg er en person som gjør noe dumt ganske ofte. Spesielt i fyla, så d å gå rundt å tenke på at d er flaut, vil bli min undergang! jeg ser med andre ord ikke på det som flaut, men heller morsomt! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå