NothgaliC Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hva er det flaueste du noen gang har gjort i edru tilstand?? Selv kledde jeg og tre kamerater oss ut som damer og danset en syyyyyk form for ballett fremfor HELE skolen. Danset til Nightwish - Moondance. Herregud som jeg angrer på det. Endret 16. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hmm, har lakkert diverse vegger/gulv med fire pils og en pizza. Har sunget "Rompa mi" og "Sub Zero-theme" foran 400 personer. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva er det flaueste du noen gang har gjort i edru tilstand?? Selv kledde jeg og tre kamerater oss ut som damer og danset en syyyyyk form for ballett fremfor HELE skolen. Danset til Nightwish - Moondance. Herregud som jeg angrer på det. sikker på at det ikkje er att du har skrevet feil i topic?? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) hmm flaueste jeg har gjort? hmm tror vi kommer tilbake til den jeg Endret 16. september 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Stått forran vinduet naken og hengt opp høytalere! Gardinene var forran,men snilen lurte seg ut gjennom en liten åpning noe som passa dårlig siden huseieren holdt på i hagen Endret 16. september 2004 av tonna Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hadde en gang en gedigen skrivefeil i topicen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sånn, da var den uønskete bokstaven i emnetittelen fjernet, så da kan livet fortsette sin vante gang. Carry on. Lenke til kommentar
dansken007 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 da eg var på sykehuset skulle eg opreres i min finger , prompa eg høyt. det var falut. di ble ganske så sure da det stinka veldigt glemmer det aldrig he he Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Klikka mentalt og hylte som en gris når jeg "våkna" fra narkose en gang for lenge siden, det var ukjente folk i rommet. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hva var feilen i topic? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det sto falaueste hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går: Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden. Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig. Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen). Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg.... Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til... Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje.... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går: Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden. Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig. Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen). Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg.... Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til... Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje.... Bra jobba Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 @PSION: HAHAHAHA! Genialt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 klipp klipp :!: genialt Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg kledde meg ut som jente foran hele skolen... Jeg sier bare en ting: "Don`t" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går: Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden. Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig. Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen). Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg.... Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til... Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje.... Jeg har hørt om noe lignende, men det var en mann i rullestol (uten bein). En person skulle sjenke opp i drink nr.2 til mannen i rullestolen og sa: "skal du ha en i det andre beinet også kanskje?" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 -kutt- AHAHAHAHAHAH Så sinnsykt kul situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå