Frekkas Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Åsså.. eeh.. Det jeg lurer på er om det finnes noe program som kan fungere som en vekkerklokke på maskinen? Det jeg tenker på da er muligheten til å spille feks en .mp3 eller .wav fil som vekkeklokkelyd Har noen hørt om noe slikt? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Klart det finnes! Bare søk på google etter f.eks "wake up timer", "alarm clock" eller lignede, så finner du sikkert mange fine og gratis programmer. *slettet* Endret 16. september 2004 av likferd Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Denne funksjonen finnes som standard i Windows da. Heter schedueled tasks. Finner den fra Kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 denne viste jeg ikke om ,kult. må testes Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Sweet Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Edit: Jeg var snill, og fant en fin en til deg. Link Anbefales ikke. Masse spyware Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Plugin til winamp Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Klart det finnes! Bare søk på google etter f.eks "wake up timer", "alarm clock" eller lignede, så finner du sikkert mange fine og gratis programmer. Edit: Jeg var snill, og fant en fin en til deg. Link Fikk 50 objects i ad-aware nå.. HAUG med spyware.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sorry for den spywaren, det var jeg ikke klar over.. slettet linken.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) scheduled tasks i windows bare legg inn åpning av en mp3 fil her, så åpner default mp3 spiller seg selv og spiller av fila den spesifiserte dato og klokkeslettet edit: prøvde det selv, mulig du er nødt til å fikle litt i advanced properties etter man har satt det til å starte ett program (det var ikke mulig å velge en fil å åpne, men det var fullt mulig e endre på hva som skulle startes i etterkant) edit: sett inn program linken f.eks. slik: "C:\Program Files\Winamp\winamp.exe" "d:\mp3\A - Nothing.mp3" og jeg måtte sette på "run only if logged on" for å få det til å fungere.. Endret 16. september 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) har også gått for denne løsningen Endret 20. september 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 MrLee - du kan også bare sette WinAMP som standardspiller for .mp3-filer og velge at schedueled tasks skal starte opp en mp3-fil Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 fant ikke "schedueled tasks" på kontrollpanel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 MrLee - du kan også bare sette WinAMP som standardspiller for .mp3-filer og velge at schedueled tasks skal starte opp en mp3-fil Genialt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) jeg prøvde det...funka ikke...(jeg fikk bare velge exe filer å åpne) edit: ah! så bare at det bare stod "programs" i filtype..sjekka aldri om det vistes andre filer i browseren da...assumtion is the muther of all fuckups... edit 2: fikk det fremdeles ikke til å kjøre uten å checke "run only if logged on"...må jeg logge av for å få den til å kjøre uten? Endret 23. september 2004 av MrLee Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Banshee Screamer Alarm Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg lastet ned en sak som har reddet meg fra å komme for seint på jobb mange ganger. Vekket meg med utvalgte mp3'er. Men etter formatering er den borte.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 dette er litt off topic men jeg blei sulten når jeg så nicket til mr lee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå