Ildflue Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Trenger en likretter eller noe. Vanlige LED's har jo denne funksjonen men jeg må bare ha en som hindrer strøm til å gå begge veier. UTEN LYS. Gjerne en link på elfa eller noe. Jeg skal bare bruke den på viftestyringa mi Endret 15. september 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 1n4148 eller 1n4001 Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) 1n4001 var den enesete jeg fant. Den koster jo skjorta Endret 16. september 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Den koster jo 95 øre thomas.. Kan ta med en til deg jeg, trenger du bare en? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har du ikke en videregående skole i nærheten da? VK1 elnikk har garantert en hel haug med sånne liggende. Hadde ihvertfall det da jeg gikk der Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Den koster jo 95 øre thomas.. Kan ta med en til deg jeg, trenger du bare en? Oki. Hehe så bare 100 kr og sånt jeg for en :!: Men hvem er du? Jeg ser at du bor i Moss, men hvem er du? PS! Trenger 5 Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bare for nyskjerrighetens skyld, hva skal du likerette? Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Bare for nyskjerrighetens skyld, hva skal du likerette? JA! Forklar! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ok, det er viftestyringa mi som jeg holder på med. Jeg kan egentlig klare meg uten men det er litt irrterende. De greiene med tre rundinger er tre trinns-brytere. Det andre er 2-fargede LED's. Også molex kontakter da. Det kan ikke være vankelig å se problemet nå vel? Hvis jeg setter viftene på full hastighet så lyser både den røde og den grønne siden. De blir orange Det er det jeg skal fikse på Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 En diode som kun likeretter heter ikke LED. LED (light emitting diode) er lysende dioder. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg vet det les det som jeg skrev litt bedere. Trenger en likretter eller noe. Vanlige LED's har jo denne funksjonen men jeg må bare ha en som hindrer strøm til å gå begge veier. UTEN LYS Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg vet det les det som jeg skrev litt bedere.Trenger en likretter eller noe. Vanlige LED's har jo denne funksjonen men jeg må bare ha en som hindrer strøm til å gå begge veier. UTEN LYS Men LEDs bør du nok ikke bruke som likerettere... fort at du kan ødelegge de da Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja jeg vet, men ikke heng dere opp i at jeg brukte LED for å forklare. Heller hvor jeg kan få tak i de og hvilken type jeg trenger. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Kan kjøpe de på Elfa Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja men hvem!!! Jeg aner ikke varenr. på akkurat de jeg må ha Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ja men hvem!!! Jeg aner ikke varenr. på akkurat de jeg må ha Det er ikke så veldig farlig hva slags type du kjøper, så lenge den er spesifisert for nok effekt. Bortsett fra det er det bare å velge å vrake. Men kjøp den billigste du. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ok takker for alle svar Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja men hvem!!! Jeg aner ikke varenr. på akkurat de jeg må ha Hmm... viss du ser på innlegg nr. 2 kom vel han med noen? Er det ikke en slags søkefunksjon på Elfa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå