ahdrage Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 E d billigare og kjøpe hovudkort og andre data deler i hong kong .. systra mi skla dit=) Lenke til kommentar
be321 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 norge er faktisk veldig billig på pc deler....sikkert billigere der.... MEN support! Garanti!! manuall kanskje bare på #¤%#"#¤& hadde betalt 500 kr og kjøpt i norge jeg Lenke til kommentar
be321 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 norge er faktisk veldig billig på pc deler....sikkert billigere der.... MEN support! Garanti!! manuall kanskje bare på #¤%#"#¤& hadde betalt 500 kr og kjøpt i norge jeg Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Tror ikke det er så mye å spare på hw, spar søstra di for jobben. Var i Malaysia i fjor, der 'alt' blir produsert, men det var ikke spesielt billig. De hadde litt lavere moms-sats(5%), men det blir likevel ikke så mye. På den andre siden er det jo sjapper som selger pirat-prgrammer på hvert et hjørne da. Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 HMmm. kommer nesten ann på hva du skal kjøpe, gjelder det splitter nye ting kan det være billigere i hong kong, var der i fjor. Da kosta en Hercules Prophet II Ultra (GF2-Ultra) rundt 3000kr, mens det kostet 5000kr her i norge. Mange ting kommer ut der før de kommer til norge også. Ramen der borte var på nesten samme pris som i norge da jeg var der. Men husk at hvis noe av varene blir ødelagt er et nok ganske vanskelig å få byttet det. [ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2001-11-09 14:00 ] [ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2001-11-09 14:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå