dmx Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei folkens! jeg holder på å laste ned noe men får opp feilmelding hver gang jeg tar "emule" på. noen som kan hjelpe meg? Sjekk bildet det er det jeg får opp.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hmm.. vet ikke om jeg skulle skrive inn her sorry hvis jeg skrev inn på feil sted! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hmm.. vet ikke om jeg skulle skrive inn her sorry hvis jeg skrev inn på feil sted! Det er Windows relatert så jeg regner med den er postet rett.. Og Google er veldig fin til slik feilsøking, et raskt 2s søk finner dette: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/91976 Håper den hjelper.. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Dumt svar på et spørsmål kanskje... men hva er emule.exe for noe program? Hva er/gjør emule.exe egentlig. Hvordan bruker du det? Forteller du litt mere, så kanskje noen kan hjelpe deg. Og fortell gjerne hvilken forbindelse det har med andre programmer/drivere Høres nesten ut som en emulator spør du meg, men det er det sikkert ikke? Sveinl. Endret 15. september 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dumt svar på et spørsmål kanskje... men hva er emule.exe for noe program? Hva er/gjør emule.exe egentlig. Hvordan bruker du det? Forteller du litt mere, så kanskje noen kan hjelpe deg. Og fortell gjerne hvilken forbindelse det har med andre programmer/drivere Høres nesten ut som en emulator spør du meg, men det er det sikkert ikke? Sveinl. Det er vel et P2P program, altså et fildelingsprogram... om jeg ikke tar veldig feil. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hmm.. vet ikke om jeg skulle skrive inn her sorry hvis jeg skrev inn på feil sted! Det er Windows relatert så jeg regner med den er postet rett.. Og Google er veldig fin til slik feilsøking, et raskt 2s søk finner dette: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/91976 Håper den hjelper.. ok thanks dude! måtte bare gjøre no greier med norman. men takk for hjelpa! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Dumt svar på et spørsmål kanskje... men hva er emule.exe for noe program? Hva er/gjør emule.exe egentlig. Hvordan bruker du det? Forteller du litt mere, så kanskje noen kan hjelpe deg. Og fortell gjerne hvilken forbindelse det har med andre programmer/drivere Høres nesten ut som en emulator spør du meg, men det er det sikkert ikke? Sveinl. Det er vel et P2P program, altså et fildelingsprogram... om jeg ikke tar veldig feil. ja det er det nesten som kazaa. men kazaa suge*! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå