^fmj Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Fungere sp2 enda med uoriginal xp? Edit: Tok meg den frihet å endre litt på posten min, formuleringen var ikke helt god. Endret 16. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du har ikke latt noen andre få snusen i xp-keyen din da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Har nok ikke det nei. Endret 15. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde den bare vært min egen private "lovlige" så , med andre ord jeg sitter på en privatversjon slik som så mange andre. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Mener å huske at MS trakk tilbake muligheten for å bruke WinXP på piratkopierte versjoner... Min originale XP m/SP2 fungerer som bare pokker den. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Så da funker det ikke da? Endret 16. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hadde den bare vært min egen private "lovlige" så , med andre ord jeg sitter på en privatversjon slik som så mange andre. Har en original også da burde vel sagt det med en gang, men har to pcer og jeg kan ikke si at jeg har lyst til å bruker en høvding på et eksemplar til. Er jo lov å kopiere til privat bruk, er det ikke? Såkalt backup. Leste en plass at sp2 skulle funke og tenkte at dette ikke kunne stemme og jeg fikk rett. Endret 16. september 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det funker hvis du veit hvordan du skal gjøre det,sånn er det med all programvare,inkludert XP og SP2. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det er jo bare å forsøke. Kan ikke skje noe værre en at du får en feilmelding under installasjon Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 øh? jeg har 2 pc'r hjemme og ca. 8 i klasserommet som er satt opp med "illegal" XP med SP2. NULL problemer der. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Mener Microsoft uttalte at de heller prioriterte sikkerhet fremfor å få folk til å kjøpe orginal xp i denne omgangen Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Mener Microsoft uttalte at de heller prioriterte sikkerhet fremfor å få folk til å kjøpe orginal xp i denne omgangen Dette trakk de tilbake i siste liten, det virker ikke med mindre du har et gyldig serienummer Endret 16. september 2004 av skrotnisse Lenke til kommentar
Lab Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hva menes med "virker ikke". Er det slik at en hacket xp ikke får instalert sp2, eller lar det seg instalere, og så lager trøbbel? Sp1 laget jo mildt sagt trøbbel om ikke serienummeret ble forandret... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Mener Microsoft uttalte at de heller prioriterte sikkerhet fremfor å få folk til å kjøpe orginal xp i denne omgangen Dette trakk de tilbake i siste liten, det virker ikke med mindre du har et gyldig serienummer Bare for å oppklare et par ting, folk kommer med så utrolig mange rare påstander om SP2 og piratnøkler, uten å ha bellegg for det: 1) Microsoft har uttalt at de fleste pirat-nøklene kan brukes til å installere SP2. De det ikke gjelder er bare de mest opplagte, som f.eks den som følger med den første pirat-corp versjonen som fant veien ut på nettet: (FCKGW-*****-*****-*****-*****-*****) De har aldri gått ut etterpå og trukket tilbake dette 2) Hvis du skulle ha en av de sperrede nøklene vil det ikke skje noe galt med maskinen din om du prøver å installere SP2 - du vil bare få en feilmelding om at det ikke går.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå