vanilla ice Skrevet 16. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 3 år til, og du er en fri mann, for alltid Med mindre han skal studere. Joda, men det blir annerledes. Da studerer du sannsynligvis noe som du liker og interesserer deg for, og det blir da ikke så kjedelig som å sitte i timer med fag du overhodet ikke forstår hvorfor finnes en gang! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) jeg går GK almen så nå er hele skolen bare morro tviler på at det noensinne blir ordentlig ille sånn som dere har dere, men så er jo miljøet her på Porsgrunn vgs veldig bra også da d00d! Du går jo på samme skole og klassetrinn som meg jo! duuuud...Hvilken klasse går du i? hehe som du vet nå så går jeg i 1b EDIT: skriveleif Endret 17. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Går på VK1 og er så drittlei av skole at jeg kunne spydd når som helst, hvor som helst.Noen som føler med meg?? Føler med deg. Er ubeskrivelig lei av skole. Går Salg og Service VK1 i dag, og det første jeg skal gjøre når dette året er omme er å søke meg ut i lære, eventuelt militæret, men forhåpentligvis skal jeg ikke det med det første. Alternativet blir å gå lære innenfor militæret for å deretter slippe førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Ahh, allmenn påbygning, 20 timer i Uka. 2 timer hver tirsdag og torsdag. Synes det er helt digg, mange damer og bra lærere =) Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 dei som ikke hater skulen, kan ikke ver helt gode i hode:D Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 dei som ikke hater skulen, kan ikke ver helt gode i hode Visdomsord... I say: "Is that girl cute? Naah, she's just wysiwyg" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg synes skolen er grei nok. Allmennfag med MX og FY. (vk2 nå). Hadde det ikke vært for skolen hadde jeg aldri kommet i kontakt med andre mennesker... Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 dei som synest sklulen er kjempe kjekk, må ha blit alått i håvet når dei blei født, men forda så trenger dei ikkje hate skulen, sjøl så begynner eg å bli skule lei. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 dei som synest sklulen er kjempe kjekk, må ha blit alått i håvet når dei blei født, men forda så trenger dei ikkje hate skulen, sjøl så begynner eg å bli skule lei. Merker at du ikke har fulgt med helt i timene ja. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 eg følger med, men da er som oftast kjedeligt i timane, matte og gym er dei einaste fagene som er kjekke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 MATTE gøy? WTF!? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 MATTE gøy? WTF!? akkurat no er da, alt i matten er så enkelt, ferdig nesten med ein gong og då kan eg bare sitta å snakka med dei andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå