Gå til innhold

Jeg hater skolen!


vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta et år på folkehøyskole mellom et av VGS-årene. Det kan hjelpe litt om man er skoletrøtt. Det kan også demme opp for lysta til å jobbe "bare" et år etter VGS; jeg skulle være vikar for en som var i militæret et års tid, fikk tilbud om fast jobb, har nå passert 6 år i jobben og sitter litt fast siden jeg ikke har noen egentlig utdannelse. Fordelen er at jeg har kommet noe lenger økonomisk enn jeg kanskje ville ha gjort ellers, men føler samtidig at jeg har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du mener. Selv kuttet jeg ned til 24 timer per uke fra 33 i fjor, fordi jeg er så sinnsykt lei. Men det går greit nåt jeg har såpass mye fri. Og så er jo skole sosialt da. :)

Første året på vgs har man 31 timer i uka.

Andre året hadde du 33 timer.

Og i år har du bare 24 timer.

= 88 timer i uka = ingen studiekompetanse. Det visste du vel? :hrm:

Lenke til kommentar

Skolen går greit det. Det eneste som er dumt er at mine sjanser får å bestå i Spansk nå på VK2 er minimale. Og da får jeg ikke vitnemål.

 

Så til alle dere ungdomsskoleelever som vurderer spansk: Hvis dere ikke følger med i førsteklasse, så detter dere av, og det er sinnsykt vanskelig å komme seg på igjen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
jeg går GK almen så nå er hele skolen bare morro  :D

 

tviler på at det noensinne blir ordentlig ille sånn som dere har dere, men så er jo miljøet her på Porsgrunn vgs veldig bra også da :D

Har ingenting med miljøet og gjøre. Miljøet på min skole er også yber bra :yes:

Forresten så går jeg også almenn, men selfølgelig har ikke du fått føle på kroppen enda hvor drit skole egentlig er. Husker i fjord på denne tida, da jeg også var ny på almenn. Husker at jeg gleda meg til neste skoledag. Alt var liksom så kjekt. Men etter en stund vil du bli lei av både fag og lærere. Bare vent, du vil oppleve det, tro meg :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg går GK almen så nå er hele skolen bare morro  :D

 

tviler på at det noensinne blir ordentlig ille sånn som dere har dere, men så er jo miljøet her på Porsgrunn vgs veldig bra også da :D

Har ingenting med miljøet og gjøre. Miljøet på min skole er også yber bra :yes:

Forresten så går jeg også almenn, men selfølgelig har ikke du fått føle på kroppen enda hvor drit skole egentlig er. Husker i fjord på denne tida, da jeg også var ny på almenn. Husker at jeg gleda meg til neste skoledag. Alt var liksom så kjekt. Men etter en stund vil du bli lei av både fag og lærere. Bare vent, du vil oppleve det, tro meg :thumbup:

huff da, måtte du ødelegge all moroa ? :tease:

Lenke til kommentar
jeg går GK almen så nå er hele skolen bare morro  :D

 

tviler på at det noensinne blir ordentlig ille sånn som dere har dere, men så er jo miljøet her på Porsgrunn vgs veldig bra også da :D

Har ingenting med miljøet og gjøre. Miljøet på min skole er også yber bra :yes:

Forresten så går jeg også almenn, men selfølgelig har ikke du fått føle på kroppen enda hvor drit skole egentlig er. Husker i fjord på denne tida, da jeg også var ny på almenn. Husker at jeg gleda meg til neste skoledag. Alt var liksom så kjekt. Men etter en stund vil du bli lei av både fag og lærere. Bare vent, du vil oppleve det, tro meg :thumbup:

huff da, måtte du ødelegge all moroa ? :tease:

Sorry, mn sånn er det bare. :p Men husk. 3 år til, og du er en fri mann, for alltid :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...