Alandris Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) hei ! er dette kabinette noe bra? [url="http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5409"]Antec Super LAN Boy[/url] Jeg har lest testen, men jeg vil ha mere erfaringer om dette kabinettet. Endret 15. september 2004 av Alandris Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kanskje du kan lese testen først?? Lenke til kommentar
teq Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kabinettet fungerer fint det, forholdsvis stillegående og ikke minst lett. Mitt forrige store prosjekt innebar en Super Lanboy med vannkjøling på CPU, GPU og NB. Det ble en anelse trangt, men ganske stilig når det stod ferdig. Har ikke opplevd noe av det negative som er nevnt i HW.no's test. Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 ok, da går jeg for det jeg :!: Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hater plastikkfronten. ellers er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå