vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 en god måte å få vekk sting på er å løpe det bort, funker faktisk. Når du kjenner du får sting er det bare å fortsette i et sakte tempo så er det borte etter en liten stund. Noen som har tatt Cooper testen før? hater den Cooper-testen kjenner jeg til vet du Hater den så max, men så har vi den heldigvis ikke lenger. Slutta med den etter ungdomsskolen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ålesund - Møre og Romsdal Der er sting tingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Copper testen fikk jeg sterk femmer på. Da tror jeg at jeg tør påstå at du ikke trener altfor mye? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Gir jeg alt så gir jeg alt. Da var det snakk om total utmattelse. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har du hold på høyre side, så klem på noe hardt på høyre side og omvendt. Eller rett deg opp i ryggen. Det kommer av at ryggmargen kommer bort i noe, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 EDIT: Sting er ikke et uttrykk vi i Oslo bruker, i hvert fall. Hva er det? Seriøst? Det er når du får vondt i mellomgulvet fordi du har løpt for mye... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hold kaller vi det Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Clue mener det er "hold" ((magevondt) pain in the side ), "sting" (stitch) er det eneste jeg har hørt om\bruker. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvordan kan man unngå sting når man springer? Løp på mest mulig tom magesekk. lol? du kan ikke løpe på tom magesekk... spis ca. to timer før du skal løpe.. jogg rolig når stinget kommer, og når det kommer, press sammen hånden til en knyttneve jevnlig, ca. hvert 3. sekund.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hold med fingrene der du har hold .. da går det bort .. men hva med å puste langsomt? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ta ein stein i handa og klem på den i ein stund. Det funker garantert Lenke til kommentar
lugah Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Her i Østfold bruker vi "hold" Å det beste er og ha en sten i hånden mens du løper, både før, etter og mens "stingen" er der. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har prøvd med stener, men det har begrenset efekt, jeg tror det eneste som duger er stor sprøyte morfin rett i magen. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Et tips: Tren mer...Hold en stein i hånda på samme side som du har sting det hjelper... Aldri hatt coopertest, men sto opp halv seks hver dag i millitæret for å løpe 3 km med hund...for å så springe mer seinere på dagen, for å så ta mange mange push up inneimellom.... *pes* Men moro var det så lenge det varte Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 EDIT: Sting er ikke et uttrykk vi i Oslo bruker, i hvert fall. Hva er det? sikkende smerte i brystet ca ... det er faktisk et vanlig ord for det trur eg .. noen får sjekke ordboka Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tren mer, om morran. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) "Hold" sier vi mitt nabolag."Sting" kunne forøvrig passe bra for meg også. Hører jeg Sting,er det synonymt med og få en stor kniv i brystet.. Ps.Ikke bruk for store steiner,da det vil ha omvendt effekt. Endret 17. september 2004 av egmur Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har problemer med sting jeg også ja.. Svært irriterende siden jeg har gym 4 ganger i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå