Jan Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan kan man unngå sting når man springer? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Sting? Sangeren? Null problem, du dropper å høre på musikken. EDIT: Sting er ikke et uttrykk vi i Oslo bruker, i hvert fall. Hva er det? Endret 15. september 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg drev en del med fri-idret før ( ikke mobb) jeg sprang en god det, både kort distanser og langdistanser. Det går ikke an å bli kvitt sting. Jo mere man løper jo mere vandt blir man med det. Det rare er at jeg sluttet på fri-idrett for 1 år siden og jeg er fremdeles en av de med best kondis i klassen :> Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Springe oftere?? Ja for jeg springer jo ikke jevnlig. Men uansett. Har testa det ut. Får som regel sting om man spiser eller ei. Er forbaska irriterende. Ødelegger "tiden". Noen små tips? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Eg prøve av og til på trene før eg spiser frokost, funker for meg... Alle andre tider får eg sting :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan kan man unngå sting når man springer? Løp på mest mulig tom magesekk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Da skal den være bunnskrapt as. For det funker ikke spesielt bra selv om jeg ikke har spist på en stund. Tips for å få vekk sting da? Drive å fikle med armene opp i lufta er jo en slager. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Finn deg en sting-stein. Ta den med deg på joggeturen. Med en gang du føler sting så legg den i hånda som er på den siden du har sting. KLEM HARDT! Fungerer godt for meg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Finn deg en sting-stein. Ta den med deg på joggeturen. Med en gang du føler sting så legg den i hånda som er på den siden du har sting. KLEM HARDT! Fungerer godt for meg. Det duger, tro meg Om du skal springe en distanse-test på skolen etc, så spring på en mest mulig tom magesekk. Ikke at du ska være drit sulten, men slik at du kjenner en behagelig tomhet/metthet i magen:p Endret 15. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan kan man unngå sting når man springer? Løp på mest mulig tom magesekk. Eller ikke. To ting: trene mer og/eller rett og slett drite i det. Det er ikke farlig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Trener ofte. Drite i det? springe det fra meg. Utrolig bra tips. Den med stenen hadde jeg heilt glemt. Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Presse kneet ditt inn i magen på den siden du har sting. Det gjør jeg når det blir for vondt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sting? Hva er sting? Har ikke hørt uttrykket før. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Den kniven som høgger til i magen etter man springer en stund. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 en god måte å få vekk sting på er å løpe det bort, funker faktisk. Når du kjenner du får sting er det bare å fortsette i et sakte tempo så er det borte etter en liten stund. Noen som har tatt Cooper testen før? hater den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sting? Hva er sting? Har ikke hørt uttrykket før. Ikke jeg heller Dog, mistenker at vi snakker om hold? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den kniven som høgger til i magen etter man springer en stund. Hold? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Copper testen fikk jeg sterk femmer på. Det var rett og slett PAIN. Sting er som sagt smerter man får som regel på ene siden av nedre brystkassen. Utrolig irriterende og vondt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sting? Hva er sting? Har ikke hørt uttrykket før. Ikke jeg heller Dog, mistenker at vi snakker om hold? Ja, vi snakker om "hold". Jeg har en forutanelse om at man bruker ordet "hold" fremfor "sting" i de mer østliggende deler av landet vårt. Hørte for første gang ordet "hold" under 3000 meteren i armyn av en koslig kar fra tettstedet Ski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå