Jakob Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Har en AMD Athlon Thunderbird 1400, og har snart et Gainward Geforce 4 Ti4200 128mb. Vil jeg ha noe merkbart tap på vanlige spill(mohaa, rtcw, q3, gp4 osv....)i grafikken?? Vet jo selvfølgelig at AMD 1400 er ABSOLUTT ikke treg, og har ikke tenkt å kjøpe CPU på en stund. Se "My Spec's" i signaturen for mere informasjon om min PC, er det noen andre "flaskehalser" for grafikken der?? Jakob Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 framesen kunne vært høyere hvis du hadde hatt XP eller P4 (kommer an på modell da) , men du merker nok ingen synlig forskjell om du hadde skifta til P4 eller XP..... Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Om du kjører 1024x768 eller lavere ville du ikke merket forskjell mellom XP/P4 og en Duron 1Ghz engang. Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvis jeg skulle kjøpe meg ny prosessor i dag, hadde det blitt en duron 1 GHz. Klokka til 1,4-1,5. Investert i bedre skjermkort og harddisk istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå